بدرفتاری مرد محلی با گاو وحشی هندی


بدرفتاری مرد محلی با گاو وحشی هندی

اذیت و آزار و بدرفتاری با یک گاو وحشی هندی توسط مرد محلی با واکنش کاربران این کشور همراه بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که یک مرد محلی در هند را در حال بدرفتاری با گاو وحشی زخمی نشان می دهد خشم کاربران این کشور را برانگیخته است. در این ویدئو در حالی که این حیوان در کنار جاده ایستاده این مرد با چوبی که در دست دارد به آن حمله می کند. این اتفاق در منطقه کتی، یک شهر کوچک در منطقه نیلگیریس واقع در ایالت تامیل نادو هند رخ داد.

این ویدئو نشان می دهد گاو زخمی با حمله به این مرد تلاش می کند تا از خود دفاع کرده و از دست وی فرار کند. در این ویدئو یک مرد دیگر در پشت سر یک کامیون نظاره گر این صحنه است. مشخص نیست آیا مرد مهاجم با حمله به این حیوان قصد سوار کردن آن به کامیون را داشته است.

بیشتر بخوانید

مجازات آنی مرد حیوان آزار + فیلم

صدای مردی که در حال ضبط این ویدئو است شنیده می شود که بر سر مرد مهاجم فریاد کشیده و از او می خواهد این حیوان زخمی را رها کند.

این ویدئو پس از انتشار در شبکه های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود. بسیاری از کاربران اقدام این مرد را خشونت علیه حیوانات دانسته و خواستار شناسایی و برخورد قانونی با وی شدند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: آیا این حیوان توسط این مرد زخمی شد؟ امیدوارم او به سزای عملش برسد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | بسته شدن صفحه اینستاگرام همسر سابق «مهدی قائدی»؛ علت چی بود؟