مدرس فدراسیون: جوانگرایی داوران فوتبال از برنامه کلان ورزشی کشور است


مدرس فدراسیون: جوانگرایی داوران فوتبال از برنامه کلان ورزشی کشور است

یزد- ابرنا- مدرس فدراسیون و ناظر داور لیگ‌های فوتبال کشور گفت: جوانگرایی و استفاده از داوران با انگیزه و آتیه‌دار جزو برنامه مهم، محوری و کلان این مجموعه است

به گزارش ایرنا، مجید روغنی شنبه‌شب در مراسم اختتامیه دوره آموزشی داوران ایران در یزد افزود: استفاده از داوران جوان برای قضاوت لیگ‌های مختلف به جد از سوی فدراسیون پیگیری و اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: رویکرد جدید فدراسیون فرصت خوبی است که داوران جوان با دانش‌افزایی و ارتقای علمی و عملی خود برای حضور در لیگ‌های کشور می‌توانند از آن استفاده کنند.

ناظر داوران لیگ‌های فوتبال کشور اظهار کرد: برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی و ارتقا برای داوران با نظارت فدراسیون و همکاری هیات‌های استانی ادامه می یابد.

روغنی خاطرنشان کرد: برای موفقیت و حضور موفق در کشور باید همواره دانش خود را به جد به روز کرد و از تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای کسب دانش بهره برد.

وی از برگزاری دوره داوری آموزشی در یزد تشکر کرد و گفت: آموزش رکن اصلی موفقیت در تمامی رشته‌ ها به خصوص داوری فوتبال است که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

کلاس داوری فوتبال با حضور ۲۰ نفر از یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان به مدت سه روز در یزد برگزار شد .

هم‌اکنون ۲۰۰ داور فوتبال در استان یزد فعالیت دارند که از این تعداد ۳۵ نفر در قضاوت لیگ‌های کشور فعال هستند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت، ۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده و همچنین ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ‌های کشور حضور دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سرعت اجرای طرح‌های مصوب در یزد با وجود تامین منابع مالی قابل قبول نیست