امام جمعه شیراز: شبکه‌های ماهواره‌ای انسانیت را وارونه می‌کنند


امام جمعه شیراز: شبکه‌های ماهواره‌ای انسانیت را وارونه می‌کنند

شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با بیان این که در قضیه نگهداری حیوانات خانگی، برخی این مساله را توجیه کردند ، گفت:‌ شبکه‌های ماهواره‌ای، انسانیت را وارونه معرفی می‌کنند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، یکشنبه در نخستین گردهمایی معاونین اجتماعی و مطالبه گری رابطین عفاف و حجاب ستادهای امر به معروف و نهی از منکر سراسر کشور در شیراز افزود: با این توجیهات واقعیت تغییر نکرده است؛ تاسف بار اینکه یک عده متوجه نیستند که این باطل است و با وجود روشن‌گری‌ها، پای چند شبکه ماهواره‌ای می‌نشینند و تحت تاثیر این شبکه‌ها که می‌گویند این حیوان دوستی و انسانیت است قرار می‌گیرند در حالی که آنها انسانیت را وارونه می‌کنند.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس گفت: باطل چیزی است که اهل بیت (ع) نمی پسندند و اگر صد توجیه هم برای آن درست شود باز باطل است.

نظام ولایی در صدر معروف‌ها است
آیت الله دژکام در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ معروف آن چیزی است که اهل بیت (ع) به آن امر کرده‌اند و اطاعت از ولایت فقیه هم امر اهل بیت است و اگر بنا است در جامعه ما معروف پیاده شود، نظام ولایی در صدر معروف‌ها است که باید از آن مراقبت کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت:‌ با وجود اینکه از نظر عقیده جمع قابل توجهی از مسئولان و مدیران قبول دارند که اطاعت از نایب امام زمان (عج) واجب است اما از نظر عمل و اقدام برخی از کلماتی که شنیده می‌شود به گونه دیگری است.
دژکام ادامه داد: اگر اینجا اطاعت از ولی فقیه را جدی بگیریم برای سایر منکرات میدان تنگ می‌شود.
امام جمعه شیراز بیان کرد: این نباید در جامعه ما گم شود، ما چون به مسائل درون نظام پرداختیم که کار ارزشمند و لازمی هم هست، از یک جایی داریم غفلت می‌کنیم که این نظام بر پایه ولایت شکل گرفته، این را کم می‌گوییم و این کم گفتن ممکن است در جایی مسائلی برای ما ایجاد کند.

این گردهمایی روز یکشنبه با حضور آیت الله کاظم صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در شیراز برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری