درخشش ورزشکاران فارس در پاراسیایی بحرین


درخشش ورزشکاران فارس در پاراسیایی بحرین

چهارمین و پنجمین روز از رقابت‌های پاراسیایی که به میزبانی بحرین در حال برگزاری است، جوانان ورزشکار استان فارس با کسب هشت مدال، خوش درخشیدند.

جوانان ورزشکار استان فارس شرکت کننده در رقابتهای پاراسیایی بحرین، در رشته‌های مختلف موفق به کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و سه برونز شدند.

به گزارش ایسنا، در این دوره از رقابت‌ها، امیرحسین حسین‌پور موفق به کسب مدال طلای پاراتنیس روی میز شد و شادی جهان‌پناه، بدمینتون باز شیرازی نیز با کسب نشان نقره، بعد از ۵۰ سال ایران را در این رشته، صاحب مدال کرد.

در ادامه این رقابت‌ها ابوالفضل شریفی دونده اهل استان فارس در ماده ۱۰۰ متر سرعت بر سکوی سوم ایستاد و ابوالفضل کوه‌پیما، آرمین صالحی و نگار قربانی نیز در رشته دو میدانی صاحب دو مدال طلا و یک برنز شدند.

کوه‌پیما، نوجوان ۱۶ ساله شیرازی در این دوره از رقابت‌ها با حد نصاب ۴۰ متر در ماده پرتاب نیزه و ثبت رکورد ۱۱ متر و ۴۰ سانتی‌متر، در ماده پرتاب وزنه موفق به کسب ۲ مدال طلای کلاس F۵۷ شد.

آرمین صالحی جوان پانزده ساله شیرازی نیز در کلاسF۳۴ در ماده پرتاب وزنه با ثبت حدنصاب ۷ متر و هشتاد سانتی متر نیز مدال طلا مسابقات پاراآسیایی را از آن خود و تیم ایران کرد.

نگار قربانی دیگر ورزشکار استان فارسی با وجود ادغام کلاس‌های F۵۳ تا F۵۷ و با حضور ورزشکارانی با کلاس های بالاتر در مواد پرتاب نیزه و پرتاب وزنه مقام سوم را کسب کرد و ۲ مدال برنز گرفت.

ورزشکاران و مربیان استان فارس در بازی های پارآسیایی بحرین

به گزارش ایسنا، در این دوره از رقابت‌های پاراسیایی، ثنا باقری و شادی جهان پناه در رشته بدمینتون، امیرحسین حسین پور در پینگ پنگ، ابوالفضل شریفی، نرگس کریمی، محدثه رمضانی، نگار قربانی، ابوالفضل کوه پیما، و آرمین صالحی در دو و میدانی و ویدا جبار زاده در رشته گلبال، ۱۰ ورزشکار فارس در این بازی‌ها هستند.

همچنین فاطمه امیرزاده، فاطمه برمشوری، هاشم حاصلی، زهره فرجام به عنوان مربیان دو و میدانی، منیژه سیاه سرمربی تیم ملی پارابدمینتون و حسن پالار مربی بسکتبال با ویلچر از استان فارس در این رقابت‌ها مربیگری می‌کنند.

چهارمین دوره بازی‌های پارآسیایی جوانان بحرین از یازدهم آذرماه شروع شده است و تا شانزدهم آذر ادامه دارد و طی آن حدود ۸۰۰ ورزشکار در ۹ رشته ورزشی به رقابت مشغول هستند.

کاروان ورزشی ایران با نام مدافعین سلامت و شعار اراده، تلاش، پیروزی با ۱۱۱ ورزشکار در ۹ رشته دو و میدانی، بدمینتون، بوچیا، گلبال، پاراوزنه‌برداری، شنا، تنیس روی میز، تکواندو و بسکتبال با ویلچر به چهارمین دوره بازی‌های پارآسیایی جوانان اعزام شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه