سرمربی آلومینیوم اراک: مقابل تراکتور مالک توپ و میدان بودیم


سرمربی آلومینیوم اراک: مقابل تراکتور مالک توپ و میدان بودیم

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به کسب سه امتیاز بازی امروز تیمش مقابل تراکتور تبریز، گفت: امروز مالک توپ و میدان بودیم و بهتر از حریف بازی کردیم.

به گزارش ایرنا، رسول خطیبی شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش با تراکتور با تسلیت به خانواده بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور نوید خوش هوا، افزود: تیم تراکتور را خوب آنالیز کرده بودیم و امروز نگذاشتیم تیم حریف وقتی صاحب توپ می شد با فکر بازی کند تا بازیسازی کرده و به گل برسد.

خطیبی با اشاره به اینکه برنامه های ایستگاهی خوبی را در بازی امروز به نمایش گذاشتیم، خاطرنشان کرد: در هشت بازی گذشته متاسفانه از روی ضربات ایستگاهی به گل دست نیافته بودیم و در بازی امروز مقابل تراکتور به این مهم نیز دست یافتیم .

وی با بیان اینکه در نیمه دوم حتی می توانستیم گل های متعددی را بزنیم، اضافه کرد: در بازی امروز با ارائه یک فوتبال تماشایی و زدن ۲ گل سه امتیاز شیرین این دیدار را کسب کردیم و در رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفتیم.

خطیبی با اشاره به اینکه بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک در زمینه پرس در رده های بالای لیگ برتر هستند، افزود: ریکاوری خوب را عامل این موفقیت بازیکنان خودم می دانم و همانطور که دیدید از دقیقه ۳۰ بازی مالک توپ و میدان بودیم و بهتر از حریف بازی کردیم.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک با برتری ۲ بر صفر مقابل تراکتور ۱۶ امتیازی شد و بعد از تیم های گل گهر سیرجان و سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور صعود کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج