چهار ورزشکار کیش به تیم‌های ملی دعوت شدند


چهار ورزشکار کیش به تیم‌های ملی دعوت شدند

کیش - ایرنا - مدیر مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: چهار ورزشکار کیشوند در رشته‌های تیراندازی با کمان و شمشیربازی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

عزیزالله فرضی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محمد شجاعی، آریا فخریه کاشان و سید امیر محمد میرشفیعی سه شمشیرباز کیش به ترتیب به اردوی تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی نوجوانان اسلحه اپه دعوت شدند.

وی با بیان اینکه اردو تیم ملی بزرگسالان از ۱۶ تا ۲۷ آذر در تهران و اردوی تیم ملی نوجوانان نیز از ۲۴ تا ۳۰ آذر در اهواز برگزار می شود افزود: با توجه به لغو اردوی مشترک تیم ملی اسلحه اپه بزرگسالان با کشور اوکراین ، این تیم درصورت تایید وزارت ورزش به اردوی مشترک در امارات اعزام خواهد شد.

فرضی پور گفت: همچنین محمدرضا زندی کماندار این جزیره به اولین اردوی پاراتیراندازی با کمان که از ۱۹ آذر در سایت تیروکمان ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، دعوت شد.

کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.

هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها