راهداران زمستانی در جاده‌های غرب خراسان رضوی مستقر شدند


راهداران زمستانی در جاده‌های غرب خراسان رضوی مستقر شدند

سبزوار- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار گفت: در چارچوب اجرای طرح زمستانه پنج گروه راهداری در مسیر جاده‌های شهرستانهای سبزوار، داورزن و ششتمد مستقر شدند.

حسن عابدی‌پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گروه های راهداری در قالب پنج اکیپ در طول ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر جاده های ارتباطی غرب خراسان رضوی به زائران و مسافران در طول ماههای زمستان خدمات ارائه می دهند.

وی اضافه کرد: ۱۵ دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات کامل برفروبی، شن و نمک‌پاشی و ۲۵ راهدار مجرب اجرای طرح زمستانی راهداری را در مسیرهای جاده‌ای شهرستانهای سبزوار و داورزن و ششتمد بر عهده دارند و در مواقع لازم عملیات برف ‌روبی و شن و نمک‌ پاشی را اجرا می کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار گفت: گروهها راهداری در راهدارخانه امام رضا (ع) مسیر شهرستان داورزن، راهدارخانه جوادالائمه(ع) واقع در کیلومتر ۲۰ جاده سبزوار - اسفراین محدوده گردنه بید و برغمد، راهدارخانه ثامن در کیلومتر ۹۰ جاده سبزوار - بردسکن محدوده گردنه البلاغ، راهدارخانه آریان در مسیر جاده قدیم سبزوار - کاشمر و راهدارخانه مرکزی مستقر هستند.

طول مجموع راههای شهری، بین شهری و روستایی شهرستانهای سبزوار، داورزن و ششتمد ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر است.

سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی