فرماندار مهریز: خیری 30 میلیارد تومان صرف ساخت خوابگاه دانشجویی کرد


فرماندار مهریز: خیری 30 میلیارد تومان صرف ساخت خوابگاه دانشجویی کرد

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: جعفر شکیب یکی از خیّران این شهرستان 30 میلیارد تومان صرف ساخت خوابگاه دانشجویی ویژه دانشجویان دانشگاه یزد کرد.

رضا زارع زاده مهریزی روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا فزود: این خوابگاه در مدت یک سال در زمینی به مساحت یک و نیم هکتار با زیربنای سه هزار و ۵۰۰ مترمربع تکمیل شد.

وی با قدردانی از همکاری خیّران شهرستان با دولت در اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، امدادی و آموزشی بدون اشاره به تعداد اتاق ها و ظرفیت خوابگاه دانشجویی ادامه داد: این خوابگاه در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

این مسئول اظهارکرد: این فرد نیکوکار تاکنون در ساخت مدرسه، ورزشگاه، ساختمان دانشگاه و خوابگاه دانشجویی همکاری کرد و این اقدام خیرش نقشی مهمی در ارتقای سطح فرهنگی و آموزشی شهرستان دارد .

زارع زاده مهریزی بیان کرد: دولت از آمادگی خیران برای کمک در ساخت طرح‌های مختلف بر حسب نیاز در شهر و روستاها حمایت می کند و فضای همکاری بیش از گذشته فراهم است.

به گفته فرماندار مهریز ایجاد فضای فضای مناسب فرهنگی و آموزشی برای تربیت نیروی انسانی و خوابگاه برای جذب دانشجویان جزو طرح‌های محوری شهرستان است.

زارع زاده مهریزی افزود: تجهیز خوابگاه به امکانات مورد نیاز از سوی دانشگاه یزد صورت می‌گیرد و همه باید دست در دست هم برای اعتلای منطقه در ابعاد مختلف تلاش کنیم.

مهریز سه مرکز آموزش عالی شامل پیام نور، آزاد اسلامی و پردیس دانشگاه یزد دارد که سه هزار نفر در این واحدها مشغول تحصیل هستند.

مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا