باشگاه یکتا افروز رشد ورزش هندبال البرز را دنبال می کند


باشگاه یکتا افروز رشد ورزش هندبال البرز را دنبال می کند

کرج - ایرنا - رییس هیات هندبال البرز با اشاره به حضور باشگاه صنایع روشنایی یکتا افروز در تیم لیگ برتر کشور گفت: خروجی این باشگاه که امروز شاهد تمایل هر چه بیشتر ورزشکاران برای حضور در آن هستیم رشد هندبال استان است.

مرتضی خادمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه هیات های ورزشی استان از مشکلات مالی رنج می برند، اظهار داشت: این در حالی است که با وجود حامی مالی که هندبال استان از آن بهره گرفته تا حدود زیادی مشکلات در این بخش از پیش پای هیات برداشته شده و به برنامه ریزی برای حضور مقتدرانه در رقابت های لیگ برتر می اندیشیم.

وی اضافه کرد: در واقع وجود باشگاهی به نام صنایع روشنایی یکتا افروز در البرز خروجی اش برای نونهالان و نوجوانان همین استان است و امروز می بینیم که با توجه به موفقیت هایی که این باشگاه داشته و حضورش در لیگ برتر بچه های استان برای رسیدن به باشگاه صنایع روشنایی یکتا افروز در حال تلاش هستند.

خادمی گفت: یک اتفاق اجتماعی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی در قالب هندبال البرز برای استان رخ داده که شکوفایی آن نیازمند حمایت هر چه بیشتر مسوولان است.

رییس هیات هندبال البرز در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مرحله نهایی مسابقات هندبال استان با حضور تیم های البرزی و یک تیم از قزوین در ۲ بخش آقایان و بانوان اشاره کرد و افزود: این هدف ما این است که بتوانیم علاوه بر تقویت رشته هندبال در البرز، استعداد یابی نیز انجام شود.

خادمی در ادامه با اشاره به برگزاری استعدادهای برتر در تمام رشته ها در بهمن ماه تاکید کرد: تلاش ما در رقابت های پیش روی بر این است که کسب مدال کرده و سکوها را فتح کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !