نفت شانس آورد که گلباران نشد؛ / ترسناک‌ترین سپاهان با یک گل!(عکس)


تیم محرم نویدکیا در بازی امروز مقابل نفت آبادان چهره ای مخوف از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش ورزش سه، تیم سپاهان با به جای گذاشتن یک آمار قابل قبول طی هفت هفته نخست، صدر جدول را مال خود کرده بود اما در هفته هشتم با یک نتیجه عجیب مغلوب گل گهر شد؛ شاگردان نویدکیا در شرایطی که طی هفت بازی، یک گل خورده بودند در برابر شاگردان قلعه نویی چهار گل خوردند تا یک شکست سنگین را متحمل شده و صدر را تحویل سیرجانی ها دهند.

نفت شانس آورد که گلباران نشد؛ / ترسناک‌ترین سپاهان با یک گل!(عکس)

سپاهانی ها امروز با تمام قوا و انگیزه خود برای جبران شکست هفته گذشته مقابل صنعت نفت به میدان رفتند. این دیدار که در چارچوب هفته نهم لیگ برتر از ساعت 16 در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد، در نهایت با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید؛ نتیجه ای که به هیچ عنوان نشان دهنده روز توفانی شاگردان محرم نبود.

سپاهانی ها از همان شروع بازی حملات بی امان خود را به روی دروازه نفت را آغاز کردند و به سبک های مختلف در پی رسیدن به گل بودند. آنها دو بار از روی ضربه آزاد دروازه نفت را به سختی تهدید کردند که گوهری ناجی تیمش بود. سپاهانی ها در جریان بازی و از زمین و هوا حملات خود را ادامه دادند تا اینکه در دقیقه 24 با حرکت انفرادی زیبای یاسین سلمانی به گل اول رسیدند.

نفت شانس آورد که گلباران نشد؛ / ترسناک‌ترین سپاهان با یک گل!(عکس)

میزبان بعد از رسیدن به گل اول، عقب نکشید و با همان فرمان حملاتش را ادامه داد؛ حملاتی که تا لحظه به صدا در آمدن سوت پایان بازی در نیمه اول ادامه داشت و باعث سردرگمی و اشتباهات مکرر مدافعان تیم نفت شده بود. علیرضا منصوریان برای اینکه تیمش با شکستی سنگین اصفهان را ترک نکند با تغییرات زودهنگام در شروع نیمه دوم کار را ادامه داد.

تعویض های علیمنصور اما تاثیری در مهار توفان زرد نداشت و سپاهانی ها در نیمه دوم شدت حملات خود را بیشتر کردند. این قطعا مخوف ترین سپاهان لیگ بیست و یکم بود که در 45 دقیقه دوم دو بار توسط احمدزاده و سلمانی تیر دروازه نفت را به لرزه در آورد و چندین موقعیت خوب دیگر هم داشت که با درخشش گوهری، دروازه بان حریف به گل تبدیل نشد.

نفت شانس آورد که گلباران نشد؛ / ترسناک‌ترین سپاهان با یک گل!(عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات