لزوم ترویج روح خدمت بین بچه های مسجدی


لزوم ترویج روح خدمت بین بچه های مسجدی

شجاعی، بر لزوم ترویج روح خدمت بین بچه های مسجدی تاکید کرد و گفت: روح خدمت در آنان القا شود و از این رو رسالت مجموعه فرهنگی بسیار سنگین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمد شجاعی»، امشب (پنج شنبه ۱۸ آذر) در مراسم تجلیل از پیرغلامان کانون و هیئت «مجمع محبین اهل بیت (ع)» شیراز و جشن میلاد حضرت زینب کبری (س) که در این مجمع برگزار شد، با اشاره به اینکه مجلس تجلیل و تشکر خادمین مجالس مذهبی است که من هم از تلاش شان تشکر می کنم، گفت: خدمت یک فرضیه است که در اسلام به آن خیلی تاکید شده است و خدمت موضوع خاصی ندارد هر جا انسانی مانعی بر میدارد آن یک خدمت است.

دبیر کل «مجمع محبین اهل بیت (ع)» با اشاره به اینکه بنای حکومت و زندگی بر خدمت است و هر کسی وظیفه دارد برای رفع مشکلات و خدمت به دیگران گام بردارد، اضافه کرد:‌ امروزه برخی ها با موانع تراشی ضد خدمت انجام می دهند و برای افرادی که می خواهند خدمت رسانی کنند، مانع تراشی می کنند.

وی بر لزوم ترویج روح خدمت بین بچه های مسجدی تاکید کرد و گفت: روح خدمت در آنان القا شود و از این رو رسالت مجموعه فرهنگی بسیار سنگین است.

شجاعی با یادآوری این مطلب که کارهای تربیتی خیلی محدود شده است و موضوع تربیت در خانواده ها و مدارس کمرنگ شده است، افزود: امروز از لحاظ فرهنگی بیراهه می رویم و پرت شده ایم و باید روی جزئیات زندگی دقت کنیم.

وی با اشاره به اینکه رسالت مجموعه های فرهنگی سنگین است و باید روی فرهنگ زندگی افراد کار کنیم، افزود:‌ تربیت علم و شیوه است که باید روی آموزش تربیت کار کنیم.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...