مدیرعامل سن ایچ ساوه: نتایج تیم در نیم فصل اول قابل قبول بود


مدیرعامل سن ایچ ساوه: نتایج تیم در نیم فصل اول قابل قبول بود

مدیرعامل سن ایچ ساوه گفت: با تلاش تمامی عوامل باشگاه نتایج قابل قبولی در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال کسب کردیم و به بخشی از اهداف خود نیز دست یافتیم.

داود باقری روز گذشته 19 آذرماه، در جمع خبرنگاران افزود: کادر فنی و بازیکنان تیم با تمام وجود برای رسیدن به بهترین نتایج تلاش می‌کنند که از آنها تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: مجید خزایی از جمع ما جدا شد و کادر فنی لیست خود را به ما ارائه خواهند داد تا طبق خواسته های آنان فعالیت نقل و انتقالاتی خود را انجام دهیم.

وی افزود: اگر شرایط خوبی در رابطه با بازیکنان خارجی ارائه شود و در صورتی که به نفع باشگاه باشد حتما پس از بررسی نسبت به جذب آنها اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل سن ایچ ادامه داد: سال اول با آقای رعدی فعالیت خود را شروع کردیم و پس از آن آقای اصغری مقدم سکان هدایت تیم را برعهده داشت و حال نیز با کادر جدید در حال فعالیت هستیم و در تمام این سال ها جزو برترین تیم های لیگ بودیم، این موضوع نشان از همدلی و تلاش همه‌جانبه اعضای باشگاه می‌دهد و پاسخ مناسبی به حاشیه سازی های موجود است.

باقری توان مالی سن ایچ را محدود دانست و گفت: سن ایچ یک بنگاه اقتصادی است و طبق شرایط اقتصادی کشور باید هزینه های باشگاه را مدیریت کنیم، در حال حاضر ۴۰ درصد از قرارداد تمام اعضای باشگاه پرداخت شده و پاداش ۹ برد فصل نیز پرداخت شده است.

مدیرعامل سن ایچ ساوه در پایان گفت: از جامعه داوری و اعضای سازمان لیگ برای تلاش هایی که انجام‌ می‌دهند تشکر می‌کنم و امیدوارم نیم فصل دوم‌ نیز با کیفیت بالایی به اتمام برسد و تیم ها به حق واقعی خود برسند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403