تمام مددجویان گرمخانه‌های کرج دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند


تمام مددجویان گرمخانه‌های کرج دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج با اشاره به فعالیت دو گرمخانه ویژه آقایان و بانوان در این کلانشهر گفت: تمام مددجویان این گرمخانه‌ها دو دز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.


غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر دو گرمخانه در کرج فعال است که گرمخانه آقایان در میدان شاه عباسی و گرمخانه بانوان نیز در پارک شهید چمران کرج واقع شده است.
وی با اشاره به اینکه فرآیند واکسیناسیون مددجویان این گرمخانه ها با سرعت زیادی انجام شده، ادامه داد: تمام مددجویان در گرمخانه‌های یاد شده ۲ دوز واکسن کرونا دریافت کرده اند.
رضوانی با اشاره به ظرفیت این گرمخانه ها تصریح کرد: گرمخانه آقایان 120 نفر و گرمخانه بانوان نیز 60 نفر ظرفیت روزانه پذیرش دارد.
این مسئول اضافه کرد: گرمخانه آقایان از ۱۰ آبان بازگشایی شده و از ساعت پنج بعد از ظهر تا هشت صبح میزبان مراجعه کنندگان است.
رضوانی افزود: به دلیل شرایط خاص بانوان، گرمخانه پارک شهید چمران در تمام طول سال باز است و هیچ محدودیتی در پذیرش مراجعان ندارد.
معاون خدمات شهری شهرداری کرج در خصوص توزیع وعده‌های غذایی در گرمخانه‌ها گفت: به طور معمول در این گرمخانه‌ها یک وعده شام و یک وعده صبحانه توزیع می‌شود و در روزهای سرد و بارانی، وعده ناهار هم اضافه می‌شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟