گرمسار میزبان مسابقات هندبال بزرگسالان دسته یک است


گرمسار میزبان مسابقات هندبال بزرگسالان دسته یک است

سمنان- ایرنا- مرحله اول رقابت های هندبال دسته یک بزرگسالان کشور در گروه چهارم با حضور و میزبانی تیم درخشان کویر گرمسار برگزار می‌شود.

سرمربی باشگاه درخشان کویر گرمسار روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: مسابقات لیگ دسته یک هندبال بزرگسالان کشور در بخش آقایان با حضور ۲۰ تیم در پنج گروه آغاز شد و و باشگاه درخشان کویر گرمسار به عنوان نماینده استان سمنان در این رقابت حضور دارد.

اشکان اشتری افزود: تیم های بهنام زاهدان و کاشان، شهید چمران فارس، پیشگامان سولدوز نقده در گروه چهارم با تیم باشگاه درخشان کویر گرمسار هم گروه هستند و مرحله اول مسابقات نیز به میزبانی گرمسار برگزار می شود.

اشتری ادامه داد: ساعت ۲۱ روز یکشنبه آیین قرعه کشی بازی ها با حضور مسئولان ورزشی استان سمنان در گرمسار برگزار می شود و تیم ها از ۲۲ لغایت ۲۶ آذرماه در ورزشگاه شهید باهنر گرمسار به رقابت می پردازند.

وی اضافه کرد: سطح مسابقات به دلیل شرکت تیم های رده بالای هندبال کشور مطلوب است و در پایان رقابت های گروهی، تیم اول و دوم هر گروه به مرحله بعد صعود می کنند.

سرمربی باشگاه درخشان کویر گرمسار یادآورشد: استان سمنان در رقابت لیگ دسته یک بزرگسالان کشور با یک تیم و ۲ داور حضور دارد که حضور ۸۰ درصدی بازیکنان رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید نشان از توانمندی تیم درخشان کویر گرمسار دارد.

استان سمنان ۲۸۹ هندبالیست سازمان یافته دارد./


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی