ورود سامانه بارشی به کشور از روز جمعه/ ادامه آلودگی هوا در تهران


ورود سامانه بارشی به کشور از روز جمعه/ ادامه آلودگی هوا در تهران

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت. به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی چند روز آینده کشور به میزان گفت: امروز مناطقی از استان های ساحلی خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و فردا هم گیلان و خراسان رضوی بارش پراکنده خواهند داشت. امروز و فردا در شمال شرق...

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی چند روز آینده کشور به میزان گفت: امروز مناطقی از استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و فردا هم گیلان و خراسان رضوی بارش پراکنده خواهند داشت. امروز و فردا در شمال شرق کشور کاهش محسوس دما رخ می‌دهد. وی ادامه داد: سایر مناطق کشورمان تا روز پنجشنبه جوی آرام خواهند داشت.

این وضعیت سبب خواهد شد تا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را شاهد باشیم. برای روز سه شنبه در شهر‌های تهران و اصفهان و چهارشنبه و پنجشنبه شهر‌های تهران و اصفهان و کرج احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را تا ایجاد شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌ها خواهند داشت.


این کارشناس هواشناسی اذعان داشت: روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه استان‌های اردبیل و گیلان وزش باد گرم جنوبی را خواهند داشت. اما ورود سامانه بارشی بعدی را روز جمعه از نیمه غربی کشور خواهیم داشت.


رفیعی درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران هم امروز صاف و غبارآلود خواهد بود. حداکثر دمای تهران سیزده درجه سانتیگراد و حداقل دما را برای فردا چهار درجه بالای صفر پیش بینی می‌کنیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس ناجوری از مهران مدیری که حسابی بد آموزی دارد/ تصویر