بازار آنلاین خرید و فروش خودرو دست دوم مطمئن کجاست؟


بازار آنلاین خرید و فروش خودرو دست دوم مطمئن کجاست؟

خودرو سواری ارزشش دست کم از خانه داشتن نیست. در حقیقت یک خودروی سواری سالم را می‌توان به عنوان خانه دوم هر فردی دانست. چون این ماشین است که شما را کوچه به کوچه و شهر به شهر می‌برد و در برابر باد و باران و طوفان از راننده و سرنشینان خودش محافظت می‌کند. همچنین […] نوشته بازار آنلاین خرید و فروش خودرو دست دوم مطمئن کجاست؟...

خودرو سواری ارزشش دست کم از خانه داشتن نیست. در حقیقت یک خودروی سواری سالم را می‌توان به عنوان خانه دوم هر فردی دانست. چون این ماشین است که شما را کوچه به کوچه و شهر به شهر می‌برد و در برابر باد و باران و طوفان از راننده و سرنشینان خودش محافظت می‌کند. همچنین با توجه به اینکه سفر با خودروی سواری راحت‌تر است و می‌توانید تا مقصد بارها توقف داشته باشید و استراحت کنید، این روزها ماشین داشتن به یک نیاز روز مردم تبدیل شده است با این وجود، ماشین خریدن یا فروختن دیگر به سادگی گذشته نیست!

سازنده‌های خودرو به خاطر نداشتن قطعات و لوازم کافی برای ساختن ماشین خودروهایشان را به قید قرعه به فروش می‌رسانند. اگر در جدیدترین ثبت نام سایپا یا ایران خودرو شرکت کرده باشید، می‌توان به بردن یک ماشین صفر امیدوار باشید؛ اما برنده شدن در قرعه‌کشی ایران خودرو و سایپا فقط شانس نیاز ندارد. باید هم اکنون خودرویی به نامتان نباشد، پول کافی برای تامین مبلغی که به دلیل نوسان ارز روی قیمت اضافه می‌شود را داشته باشید و از بین خودروهای محدودی که به فروش گذاشته می‌شوند یک مدل را انتخاب کرده و وارد چرخه خرید آن شوید.

برای خرید از نمایندگی و بازار آزاد داستان متفاوتی وجود دارد. در بازار آنلاین خودرو خبری از قیمت‌گذاری کارخانه سازنده نیست و ماشین صفر یا خودرو کارکرده گاهی دو برابر قیمت واقعی آن به فروش می‌رسد. با توجه به موارد گفته شده خریداران ماشین چه راهی پیش رویشان است که بتوانند یک ماشین را با قیمت منصفانه و آسودگی خاطر تهیه کنند؟ خودرو 45 جواب این سوالتان را در ادامه می‌دهد.

معرفی معتبرترین بازار آنلاین خرید و فروش فوری خودرو

خرید اینترنتی خودرو یا خرید ماشین کارکرده آنلاین یکی از بهترین گزینه‌های روی میز برای دوستداران خودروی‌های سواری است. در خرید خودرو دست دوم به صورت آنلاین متقاضیان فرصت این را دارند که زیر و بم خودرو را به دقت بررسی کنند و با آگاهی از قیمت آن خریدشان را انجام دهند. با این وجود خرید و فروش ماشین دست دوم یا کارکرده به صورت آنلاین هم دردسرهای خاص خودش را دارد. اینکه خودروی فروخته شده سالم باشد، سند آن به نام فروشنده باشد، قیمت منصفانه برای آن تعیین شود و… بخش مهمی از دغدغه خریداران و فروشندگان این بازار است.

خودرو45 با آگاهی از این مشکلات قدم در مسیر آسان کردن خرید ماشین کارکرده یا فروش ماشین دست دوم به صورت آنلاین گذاشته است. به محض درخواست فروش خودرو در وب سایت خودرو45 یک قرار حضوری رایگان با انتخاب متقاضی تعیین می‌شود. راه دیگر برای قیمت‌گذاری روی ماشین این است که در یکی از شعبه‌های خودرو45 حاضر شوید. پس از بررسی حضوری خودرو قیمت پیشنهادی که برای ماشین در نظر گرفته شده اعلام خواهد شد. در نهایت پرداخت آنی مبلغ و سند زدن ماشین انجام می‌شود و خریدار و فروشنده بدون مشکل می‌توانند معامله ماشین را انجام دهند.

مزایای خرید خودروی کارشناسی شده چیست؟

بازار آنلاین خرید و فروش خودرو دست دوم مطمئن کجاست؟

خرید خودرو کارشناسی شده دست دوم چه تفاوتی با خرید ماشین در بازار آزاد دارد؟ اگر شما هم با این سوال در ذهنتان مواجه هستید و برای خرید اتومبیل کارکرده نمی‌توانید تصمیم بگیرید، ما راه درست را نشانتان می‌دهیم. در ادامه مزیت‌های خرید خودرو کارشناسی شده دست دوم را برایتان ارائه کرده‌ایم:

آگاهی از تصادفی بودن یا نبودن ماشین قیمت‌گذاری منصفانه ماشین بررسی وضعیت سلامت فنی ماشین و تایید خرید آن اطلاع داشتن از تعویض قطعات خودرو کاهش ریسک خرید خودرو دست دوم خرید ماشین دست دوم با قیمت واقعی آن تخمین خسارات رانندگی و کم کردن قیمت ماشین تضمین امنیت معامله و خرید ماشین از فروشنده واقعی امکان خرید و فروش خودرو با درج قیمت دست دوم

در حقیقت این کارشناس ماشین است که می‌تواند زیر و بم خودرو را بررسی کرده و با تجربه و دانشی که در زمییقت این کارشناس ماشین است که میتواند زیر و بم خودرو را بررسی کرده و با تجربه و دانشی که در زیددهند. عی ودی که به فروش گذاشته منه مشکلات پیدا و پنهان ماشین دارد، قیمت واقعی ماشین را در بازار روز تخمین بزند. کارشناس به شما می‌گوید که کدام قطعات تعویض شده‌اند یا آیا ماشین تصادفی و رنگ خورده است یا نه. در صورتی که اگر خودتان برای خرید مراجعه کنید امکان شناخت این مشکلات را ندارید و به احتمال زیاد پس از تمام شدن معامله ماشین درباره معایب آن شناخت پیدا می‌کنید. در این زمان هم دیگر کاری از دست هیچ کسی ساخته نیست و مجبورید با ضرر و زیانی که خرید و فروش خودرو دست دوم برایتان داشته کنار بیایید.

برای اینکه درباره خرید خودرو کارشناسی شده شناخت بیشتری پیدا کنید، توجهتان را به فروش یک خودرو پژو پارس 1395 در خودرو45 جلب می‌کنیم. این خودرو صافکاری شده و جوش خوردگی دارد و حدود 76 هزار کیلومتر را طی کرده. کارشناسان وب سایت خودرو45 با شناخت معایب و مشکلات این خودرو قیمت 195 میلیون تومان را برای آن در نظر گرفته‌اند.

چرا از سایت خرید خودرو دست دوم استفاده کنیم؟

بازار آزاد و دلالان سال‌ها است که خرید و فروش ماشین را به خیابان‌ها کشانده‌اند؛ اما دیگر آن زمان گذشت که برای فروختن ماشین دست دوم به حاشیه‌های شهر یا پارکینگ‌های روباز بروید و ساعت‌ها منتظر مشتری بمانید. با کمک سایت خرید خودرو دست دوم به راحتی می‌توانید ماشینتان را از طریق اینترنت و سایت خرید خودرو دست دوم در هر زمانی به خریداران واقعی آن نشان داده و در کمترین زمان ممکن خودروی کارکرده خودتان را بفروشید.

بازار آنلاین خرید و فروش خودرو دست دوم برای خریداران هم مزایای زیادی به همراه دارد. اگر قصد خرید ماشین از سایت خرید خودرو دست دوم را دارید، با کمک کامپیوتر یا گوشی تلفن همراهتان می‌توانید در چند ساعت چندین ماشین را بررسی کنید و خودرویی که با شرایط و بودجه شما سازگارتر است را بخرید. چون فروشندگان زیادی آگهی ماشین دست دوم خودشان را در خودرو 45 منتشر می‌کنند و خریداران می‌توانند از بین آگهی‌های موجود شرایط خودروهای دست دوم مدل مورد نظرشان را با قیمت کارشناسی شده تهیه کنند.

خودرو45 علاوه بر نمایش آگهی‌های متنوع خودروهای صفر و دست دوم مزایای دیگری هم برای خریداران دارد. همان‌طور که فروشندگان تنها با یکبار مراجعه به سایت خرید خودرو دست دوم یا خودرو 45 می‌توانند ماشین خودشان را قیمت‌گذاری کرده و در این وب سایت به صورت آنلاین به فروش برسانند. خریداران ماشین هم خیالشان راحت است که تیم خودرو45 از ابتدای معامله تا انتهای خرید ماشین دست دوم کنار آن‌ها است و خرید ماشین را برایشان ساده می‌کند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟