مشاور استاندار بوشهر: بسیج برای کشور اقتدار آفرین است


مشاور استاندار بوشهر: بسیج برای کشور اقتدار آفرین است

بوشهر - ایرنا - مشاور استاندار بوشهر در امور ایثارگران گفت: بسیج برای کشور اقتدار و عزت آفرین است و وحدت در حفظ ارزش ها، حرکت در چارچوب های تفکر بسیجی است.

به گزارش ایرنا، یوسف دشتی روز سه شنبه در جلسه معارفه مشاور فرماندار دیر در امور ایثارگران افزود: اندیشه بسیجی هر چیز ناممکنی را امکان پذیر می‌سازد و این تفکر معجزه می‌کند.

وی اظهارداشت: جانبازان یادگاران و آزادگان شایسته ترین افراد برای دفاع از نظام و انقلاب هستند و این افراد به تبعیت از ولی امر مسلمین نائب امام زمان(عج) در دفاع مقدس و بعد از آن خوش درخشیدند.

مشاور استاندار بوشهر در امور ایثارگران با اشاره به آماده شدن زیرساخت کار ایثارگران در شهرستان دیر بیان کرد: امور ایثارگران استانداری برنامه محور است و ضروری ترین کار در زمان حاضر این است کارهای ایثارگران در خود شهرستان انجام بگیرد و رفت و آمد آنان را به مرکز استان به حداقل برسانیم.

وی گفت: حاج بهرام درویشی از بنیانگذاران و فرماندهان نیروی دریایی سپاه هستند که در دوران دفاع مقدس نفش آفرین بودند.

فرماندار دیر گفت: عزت، اقتدار کشور مرهون تلاش و مجاهدت رزمندگان و ایثارگران دوران مقدس و بعد از آن است.

یونس باربرز افزود: شهرستان دیر در دوران دفاع مقدس با اعزام نیرو به جبهه ها کارنامه درخشانی دارد.

وی گفت: برای خدمتگزاری به مردم و توسعه شتابان شهرستان نیاز به مدیران جهادی و انقلابی است و هرگونه کوتاهی در این حرکت از فردی پذیرفتنی نیست.

فرماندار دیر بیان کرد: بهرام درویشی سردار بزرگ سپاه از نیروهای خوش نام شهرستان دیر هستند که در دوران دفاع مقدس و جنگ دریایی با دشمن کارنامه بسیار خوبی دارد.

مشاور فرماندار دیر در امور ایثارگران گفت: دوران دفاع مقدس، جنگ نمایان بود که ایثارگران و جانبازان جانانه فداکاری کردند و از تمام هستی خود گذشتند.

بهرام درویشی افزود: رزمندگان با هر سلیقه و گرایشی و با کم ترین حضور در جبهه به عنوان رزمنده هستند و درراستای تکریم عملی از ایثارگران گام بر می‌داریم.

وی گفت: رزمندگان و خانواده شهیدان تاج سر همه هستند و باید با کمک استاندار، فرماندار و امور ایثارگران استانداری در خدمت رسانی به این قشر تحول گرا باشیم و این کار شدنی است.

در این جلسه حاج بهرام درویشی به عنوان مشاور فرماندار دیر در امور ایثارگران معرفی شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

94 بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند