اسامی داوران پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در گیلان اعلام شد


اسامی داوران پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در گیلان اعلام شد

حجت الاسلام رضوانی نژاد از معرفی داوران مسابقات قرآنی مدهامتان در گیلان خبرداد و گفت: این مسابقات در 10 رشته برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در گیلان اظهارداشت: این دوره از مسابقات به شکل مجازی و به‌منظور استعدادیابی ویژه کودکان زیر هفت سال و نوجوانان و همچنین ایجاد پیوند بین جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامتان برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه مدهامتان بزرگترین رویداد قرآنی بچه‌های مسجد است افزود: این دوره از جشنواره قرآنی مدهامتان با حضور داوران و اساتید قرآنی بزرگزار می شود و نفرات برتر به مرحله کشوری مسابقات راه می‌یایند.

وی ادامه داد: در بخش برادران «نادر حسینی»،«صفرعلی احدی » و «رضا جامکی» داوری مسابقات را برعهده دارند و «مرضیه اقبالی»، «کبری حمیدی» و «زهرا حمیدی» بخش خواهران را به قضاوت می‌نشینند.

رضوانی‌نژاد پایان آذرماه را آخرین مهلت نام‌نویسی در این جشنواره اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: متقاضیان برای ثبت‌نام در این دوره از مسابقات باید آثار خود را در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/ بارگزاری کنند.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!