سنگ تمام و کنایه سنگین پیشکسوت استقلال به خریدهای خارجی مجیدی !


سنگ تمام و کنایه سنگین پیشکسوت استقلال به خریدهای خارجی مجیدی !

مسعود اقبالی پیشکسوت آبی های پایتخت معتقد است که خارجی های استقلال برخلاف بازی های گذشته در مقابل سپاهان بیکار نبودند و عملکرد خوبی داشتند. نوشته سنگ تمام و کنایه سنگین پیشکسوت استقلال به خریدهای خارجی مجیدی !...

سنگ تمام و کنایه سنگین پیشکسوت استقلال به خریدهای خارجی مجیدی !

مسعود اقبالی : خارجی های استقلال برخلاف بازی های گذشته در مقابل سپاهان بیکار نبودند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 | 2:00
سنگ تمام و کنایه سنگین پیشکسوت استقلال به خریدهای خارجی مجیدی !

مسعود اقبالی پیشکسوت آبی های پایتخت معتقد است که خارجی های استقلال برخلاف بازی های گذشته در مقابل سپاهان بیکار نبودند و عملکرد خوبی داشتند.

سنگ تمام و کنایه سنگین پیشکسوت استقلال به خریدهای خارجی مجیدی !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که دو مهاجم خارجی استقلال هم رفته رفته در حال جا افتادن در ترکیب این تیم هستند، آنها بر خلاف بازی های گذشته که در زمین بیکار بودند در بازی مقابل سپاهان عملکرد خوبی داشتند.

مسعود اقبالی در خصوص دیدار دو تیم استقلال و سپاهان در چارچوپ هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت:

استقلال روز خوبی داشت و سپاهان نتوانست بازی ایده آل خود را انجام دهد. در تقابلی که این دو تیم با هم داشتند، سپاهان نسبت به استقلال برتری داشت.

وی افزود:

استقلال در نیمه اول با برتری که به دست آورده بود توانست از تک موقعیت خود استفاده کند. در دقایق دیگر دو تیم فرصت گلزنی خاصی نداشتند و در این بازی توپ بیشتر در میانه میدان بود و برتری یکسانی در این نیمه شاهد بودیم. در نیمه دوم استقلال کاملا دفاعی بازی می کرد و سعی می کرد از دروازه خود محافظت کند.

اقبالی عنوان کرد:

سپاهان مفهوم انتقال توپ از دفاع به حمله را درک نکرده است و زمانی که در زمین خود صاحب توپ می شد به گونه ای بازی می کرد که انگار بازی را با اختلاف ۲ گل جلو است. این تیم بسیار کند عمل می کرد و بیشتر رو به عقب بازی می کرد، در حالی می توانست با مهاجمان خود بازی کند. بازیکنان سپاهان در فاز هجومی برتری عددی خوبی داشتند ولی در ضربات آخر دقت لازم برای استفاده از موقعیت های خود را نداشتند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد:

سیاوش یزدانی در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت و کم کم در حال رسیدن به بلوغ تاکتیکی است و نشان داده که می تواند به خوبی رهبری خط دفاع استقلال را بر عهده بگیرد. دو مهاجم خارجی استقلال هم رفته رفته در حال جا افتادن در ترکیب این تیم هستند ، آنها بر خلاف بازی های گذشته که در زمین بیکار بودند در بازی مقابل سپاهان عملکرد خوبی داشتند.

وی در خصوص ضعف خط دفاعی آبی پوشان گفت:

وقتی که یک تیم با ۳ دفاع بازی می کند و اگر آنها انسجام در عرض زمین نداشته باشند، باعث می شود که حریف از این روزنه ها استفاده کند. در این سیستم وقتی تیم تحت فشار است باید دو وینگر چپ و راست برای کمک به خط دفاع برگردند و با ۵ دفاع در مقابل مهاجمان حریف قرار بگیرند.

اقبالی ادامه داد:

سپاهان در نیمه اول چند حمله به سمت دروازه استقلال داشت که در ضربه نهایی ضعف داشتند. امروزه در چنین موقعیت هایی برای شوت زدن به سمت دروازه از روی پا استفاده نمی کنند و تمام ضربات با داخل پا که دقت بیشتری دارد زده می شود. برای مثال شهبادزاده که چند سال سابقه بازی در لیگ برتر را دارد باید بداند که در چنین فرصت ها چگونه عملکردی داشته باشد.

پیشکسوت استقلال اظهار در خصوص عدم گلزنی مهاجمان این تیم در چند بازی اخیر اظهار داشت:

وقتی که مهاجم نمی تواند گل بزند علت آن این است که خط میانی و حمله درک متقابل را از هم ندارند و فرستنده توپ باید بداند که چه موقع باید مهاجم را صاحب توپ کند تا بتواند گلزنی کند، البته که دریافت کننده توپ هم باید جا گیری خوبی داشته باشد. وقتی مهاجم تحرک را در خط حمله نداشته باشد، بازیکن خط میانی نمی تواند به او پاس دهد تا در موقعیت گل قرار بگیرد.

وی افزود:

این فوتبال و لیگ برتر زیبنده ما نیست، در حالی که این دو تیم بازیکنانی دارند که جز بهترین های ایران هستند ولی من نقاط ضعف بسیار زیادی می بینم. امیدوارم خشونت و دروغ گویی ها در فوتبال ما از بین برود.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری