آیا سفر در زمان ممکن است؟


آیا سفر در زمان ممکن است؟

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) این سوال که آیا سفر در زمان واقعاً ممکن است؟ یکی از جالب توجه‌ترین پرسش‌های بشر در تمام دوران‌ها بوده است و در این ویدیو سعی کرده‌ایم به صورت علمی به این موضوع بپردازیم. رویای شیرین سفر در زمان همواره ذهن انسان‌ها را به خود مشغول کرده است. تصور اینکه آدمی بتواند در زمان یا... نوشته آیا سفر در زمان ممکن است؟...

این سوال که آیا سفر در زمان واقعاً ممکن است؟ یکی از جالب توجه‌ترین پرسش‌های بشر در تمام دوران‌ها بوده است و در این ویدیو سعی کرده‌ایم به صورت علمی به این موضوع بپردازیم.

رویای شیرین سفر در زمان همواره ذهن انسان‌ها را به خود مشغول کرده است. تصور اینکه آدمی بتواند در زمان یا مکان جابه‌جا شود حیرت‌انگیز است. انیشتین در سال 1915 فرضیه جالبی را مطرح کرد که بر اساس آن سفر در زمان امری محتمل به شمار می‌رفت. با این وجود فراموش نکنید که احتمال سفر در زمان تنها در سطح نظری مقدور است و انسان فاقد فناوری‌ها و ظرفیت‌های لازم برای سفر در زمان است. اما بدون در نظر گرفتن محدودیت‌ها و صرفاً به صورت تئوریک، آیا جا به جایی در زمان ممکن است؟

در ویدیو پایین با زبانی ساده به این موضوع پرداخته‌ایم و با واکاوی فرضیه پارادوکس پدربزرگ و مقایسه گذر زمان در ایستگاه فضایی با زمین، تئوری‌های موجود در این زمینه را بررسی کرده‌ایم.

نظر شما در این باره چیست؟ یا جابه‌جایی در زمان ممکن است؟ نظرات خود در این خصوص را برای ما بنویسید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!