بهترین سریال های سال 2022 / 6 اثر برتر سال


بهترین سریال های سال 2022 / 6 اثر برتر سال

سال 2022 از راه میرسد و علاقه مندان به دنیای فیلم و سریال منتظر دیدن برنامه های مورد علاقه خود هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سال 2022 از راه میرسد و علاقه مندان به دنیای فیلم و سریال منتظر دیدن برنامه های مورد علاقه خود هستند.در این قسمت قصد داریم کمی در مورد سریال های مورد انتظار سال 2022 صحبت کنیم:

1- سریال ارباب حلقه ها The Lord of the Rings 2022

سریال مورد انتظار ارباب حلقه ها که توسط شبکه Amazon Prime Video پخش خواهد شد ، است.John D. Payne و Patrick McKay تهیه کنندگان و سازندگان این سریال هستند.کارگردانی 2 قسمت اول برعهده J. A. Bayona خواهد بود.این اثر قرار بود در دسامبر 2021 پخش شود ولی به علت شیوع ویروس کرونا و تاخیرات در تولید و تدوین ، تاریخ انتشار به تاخیر خورده و قرار است در 2 سپتامبر 2022 (11 شهریور 1401) پخش شود.گفته می‌شود در سریال ارباب حلقه ها، داستان از خیلی قبل‌تر فیلم‌های سینمایی ارباب حلقه‌ها شروع خواهد شد. این سریال حداقل از پنج فصل تشکیل‌ شده که هرکدام 8 الی 10 قسمت خواهند داشت و آمازون برای این پنج فصل حدودا یک میلیارد دلار خرج خواهد کرد.قسمتی از خلاصه داستان که شبکه آمازون پخش کرده است : مخاطبان با این اثر به دورانی می‌روند که در آن قدرت‌های عظیم شکل گرفتند و حکومت‌ها به شکوه و افتخار رسیدند و بعد سقوط کردند. قهرمان‌های نامعمول به چالش کشیده شدند، امید بارها به دار آویخته شد و بزرگترین شرور خلق‌شده توسط قلم تالکین می‌خواست سرتاسر جهان را به تاریکی فرو ببرد. قصه‌ی سریال از زمانی آغاز می‌شود که صلحی نسبی در سرزمین برپا شده است؛ تا شخصیت‌هایی را ببینیم که بعضی از آن‌ها را به خاطر داستان‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها می‌شناسید و بعضی از آن‌ها جدید هستند. همه‌ی شخصیت‌ها باید با از راه رسیدن مجدد پلیدی و آمدن آن به سمت سرزمین میانه مواجه شوند؛ همان اتفاقی که مدت‌ها از وقوع آن می‌ترسیدند. از تاریک‌ترین قسمت‌های عمیق حاضر در کوهستان مه‌آلود تا جنگل‌های باشکوه سرزمین الف‌ها در منطقه Lindon و از پادشاهی نفس‌گیر جزیره نومنور تا آن‌جا که نقشه‌ها به پایان می‌رسند. در سرتاسر این جهان، حکومت‌ها و شخصیت‌هایی را می‌بینید که کارهای انجام‌شده توسط آن‌ها میراثی است که تا مدت‌ها بعد از خودشان نیز به جا خواهد ماند.

قبل از اینکه به بررسی موارد بیشتر بپردازیم شمارو با سایتی آشنا میکنم که میتوانید با مراجعه به آن به تماشا یا دانلود سریال های جدید سال 2022 و سال های قبل بپردازید و تماشای انها لذت ببرید. سایت هیوا مووی یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال در ایران می باشد.

بهترین سریال های سال 2022 / 6 اثر برتر سال

2- سریال خاندان اژدها House of the Dragon 2022

سریالی مورد انتظار در سال 2022 ، که علاقه مندان به سریال بازی تاج و تخت Game of Thrones پیگیرش هستند.این عنوان اسپین آف یا پیش درامدی از سریال بازی تاج و تخت است که داستان به 200 سال قبل از وقایع Game of Thrones برمیگرد دوران تارگرین ها را به نمایش میزارد سریالی در مورد خاندان تارگرین که قرن ها پیش از نبرد دنریس تارگرین برای بدست آوردن آیرون ترون در وستروس حکمرانی می کردند.سریال خاندان اژدها سال 2022 از شبکه HBO پخش خواهد شد و فصل اول آن شامل 10 قسمت استکارگردان آن میگل سپاچنیک (Miguel Sapochnik) است. سریال خانه اژدها (یا به عبارتی خاندان اژدها) نیز براساس رمان Fire Blood جورج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) نوشته شده‌ است. فیلمبرداری فصل اول در آپریل 2021 آغاز شده و فیلمبرداری اولیه نیز در انگلستان انجام می‌شود. در هفتهٔ آخر آپریل 2021 ، فیلمبرداری در کورن وال انگلیس شروع شد و طبق اعلام وبسایت پروداکشن لیست، فیلمبرداری در اسپانیا و کالیفرنیا ادامه خواهد داشت.

3- سریال اوبی وان کنوبی Obi-Wan Kenobi 2022

سریال بعدی مورد انتظار است که توسط شبکه دیزنی + Disney+ پخش خواهد شد و در مورد شخصیتی در جنگ ستارگان با همین نام است. داستان این سریال ده سال پس از وقایع Revenge of the Sith 2005 می گذرد، این سریال توسط جوبی هارولد نوشته شده و دبورا چاو کارگردانی آن را بر عهده دارد.بازیگری مک گرگور در آگوست 2019 تایید شد و چاو یک ماه بعد برای کارگردانی استخدام شد. قرار بود تولید در جولای 2020 آغاز شود، اما این سریال در ژانویه 2020 متوقف شد زیرا Lucasfilm از فیلمنامه سریال ناراضی بود. هارولد برای بازنویسی سریال در آوریل 2020 استخدام شد و بازیگران اضافی در مارس 2021 اعلام شد. فیلمبرداری تا می 2021 در لس آنجلس با استفاده از فناوری StageCraft ویدیو وال آغاز شد و سپتامبر به پایان رسید.بازیگران این سریال Hayden Christensen , Joel Edgerton , Maya Erskine هستند.

بهترین سریال های سال 2022 / 6 اثر برتر سال

4- سریال آواتار: آخرین بادافزار Avatar: The Last Airbender 2022

سریالی انیمیشنی در ژانر فانتزی ، اکشن ، ماجراجویی است که در سال 2022 قرار است از شبکه پرطرفدار و پرمخاطب نتفلیکس پخش شود.شبکه‌ی نیکلودین با تأسیس استودیوهای آواتار و تولید محتوای اریجینال، دنیای اینانیمه را با سریال و فیلم گسترش می‌دهد.نویسندگی این اثر برعهده Michael Dante DiMartino, Bryan Konietzko, Albert Kim است و بازیگران و صداپیشگان آن Daniel Dae Kim, Dallas Liu, Ken Leung, Paul Sun-Hyung Lee, Ian Ousley, Gordon Cormier هستند.در خلاصه داستان این انیمیشن سریالی آمده : اقتباس لایو اکشن از مجموعه انیمیشنی با محوریت ماجراهای آنگ و دوستانش که برای نجات جهان مبارزه می کنند است.آلبرت کیم با سابقه نویسندگی و تهیه‌کنندگی در سریال Nikita و سریال Sleepy Hollow، به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده در تیم ساخت سریال Avatar: The Last Airbender حضور خواهد داشت.

5-سریال آندور Andor 2022

سریال مورد انتظار بعدی که از شبکه دیزنی + Disney+ پخش خواهد شد که یک پیش درآمد برای فیلم جنگ ستارگان Rogue One 2016 است که شخصیت کاسیان آندور را پنج سال قبل از اتفاقات فیلم دنبال می کند.مدیر اجرایی دیگو لونا نقش Rogue One خود را به عنوان Cassian Andor تولید و تکرار می کند. استلان اسکارسگارد، آدریا آرجونا، فیونا شاو، دنیس گوف، کایل سولر و ژنویو اوریلی بازیگران این عنوان هستند.در آپریل 2020، گیلروی، نویسنده روگ وان، به عنوان خالق و کارگردان برنامه جایگزین شیف شد. فیلمبرداری در پایان نوامبر 2020 آغاز شد و گیلروی به دلیل همه‌گیری کووید-19 نتوانست طبق برنامه‌ریزی شده کارگردانی کند. فیلمبرداری در استودیو پاین وود در لندن و در مکانی در سراسر بریتانیا انجام شد و تا سپتامبر 2021 به پایان رسید.به گفته سازندگان و شبکه دیزنی پلاس قرار است تا پایان سال 2022 پخش شود و فصل اول آن شامل 12 قسمت است.

6- سریال شوالیه ماه Moon Knight 2022

این سریال شش قسمتی در سال 2019 و در طی همایش D23 توسط کوین فایگی معرفی شد و جرمی اسلیتر را به عنوان نویسنده ارشد سریال معرفی کردند، نویسنده‌ای که پیش از این بر روی سریال‌های The Umbrella Academy و The Exorcist و فیلم‌های Fantastic Four و Death Note کار کرده بود.قهرمان اصلی کامیک Moon Knight، مارک اسپکتور نام دارد. این کامیک بیشتر در میان طرفداران کلاسیک مارول به دلیل داستان‌های تاریک‌تر و بزرگ‌سالانه‌تر خود به محبوبیت خاصی رسیده است. جالب است بدانید یک نمونه‌ی دیگر از همین تاریک بودن و بزرگ‌سالانه بودن در کاراکتر Blade لحاظ شده که ریبوت اقتباس سینمایی Blade نیز در سال ۲۰۲۲ و با بازی ماهرشالا علی در نقش وسلی اسنایپز عرضه خواهد شد.

برای دریافت فیلم و سریال روز دنیا میتوانید به سایت هیوا مووی به آدرس https://hivamovie.com مراجعه نمایید و اقدام به دانلود فیلم دوبله فارسی و سریال های دوبله شده کنید و از تماشا لذت ببرید. در زیر این پست میتوانید نظرتون را درباره این سایت ارسال کنید و سایت های مشابه را معرفی کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز