فرماندار بروجرد: مدیران جلسات مدیریت بحران را جدی بگیرند


فرماندار بروجرد: مدیران جلسات مدیریت بحران را جدی بگیرند

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد گفت: مدیران شهرستان جلسات مدیریت بحران را جدی بگیرند و بر همین اساس آمادگی همه دستگاه‌های مرتبط با بحران تا پایان هفته ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا احمد گودرزیان روز یکشنبه در جلسه مدیریت بحران بروجرد افزود: در برخی موارد همه وسایل امدادی، مهندسی و بازگشایی راهها آماده بوده ولی با شروع بارندگی ها بحران ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: در روزهای آینده نگران بحران بارش برف و باران هستیم بنابراین مدیران باید همت و امکانات ادارات مرتبط را بسیج کنند.

فرماندار بروجرد گفت: همه نانوایی ها باید به سوخت جایگزین مجهز باشند و کارخانجات از سوخت جایگزین استفاده کنند همچنین تامین آرد برای روستاها در نظر گرفته شود تا در صورت مسدود شدن راه ها، مشکلی برای تامین نان ایجاد نشود.

گودرزیان افزود: میزان بارندگی سامانه ۴۸ ساعت گذشته تاکنون در این شهرستان ۲۴ میلیمتر بوده است، که در موج دوم سامانه تا پایان هفته جاری احتمال بارش برف نیز وجود دارد.

معاون عمرانی فرماندار بروجرد نیز گفت: جلسات مدیریت بحران با غیبت برخی مدیران مرتبط با بحران برگزار می شود که در این راستا برای مدیران اخطار کتبی صادر خواهد شد.

مسعود فلاح افزود: امسال زمستان پر بارشی خواهیم داشت و باتوجه به اینکه قطع برق یکی از بحران ها می باشد باید این مهم را با کارگروهی و برنامه ریزی مدیریت کرد.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد نیز گفت: سه تیم با تجهیزات و امکانات راهداری و ۴۵ نفر نیرو به حالت آماده باش هستند.

امین گودرزیبا بیان اینکه از مجموع ۶۹۲ کیلومتر راه شهرستان بروجرد ۵۴۰ کیلومتر روستایی و فرعی است ادامه داد: امکانات موجود راهداری جوابگوی نیاز شهرستان نیست و برای بازگشایی راههای روستایی باید امکانات جدید تهیه شود.

مدیر امور برق بروجرد نیز گفت: ایرادات فنی در امور برق شناسایی شده اما برای رفع مشکلات باید شاخه درختان هرس شود که تاکنون انجام نشده است.

محمد علی خسروی تصریح کرد: سال گذشته شهرداری بروجرد کار هرس درختان شهری را انجام داد اما در ازای این خدمت، صورتحساب های نجومی به اداره برق داده شده است.

محمد کرمی رییس جمعیت هلال احمر بروجرد هم گفت: آزاد راه تازه تاسیس بروجرد - خرم آباد نیاز به امکانات امدادی دارد اما فاقد پایگاه امدادی است که در صورت بارش برف و مسدود شدن جاده مشکلاتی ایجاد خواهد شد.
وی افزود: باید برخی مساجد و حسینیه ها برای اسکان اضطراری در راه مانده گان حین مواقع بحرانی مشخص و اسامی آنها به هلال احمر اعلام شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ضرورت نظارت و کنترل‌ دقیق بر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی