ثبت‌نام المپیاد ورزشی جام پرچم در تبریز از مرز پنج هزار نفر گذشت


ثبت‌نام المپیاد ورزشی جام پرچم در تبریز از مرز پنج هزار نفر گذشت

دبیر المپیاد ورزشی جام پرچم گفت: با برگزاری دومین دوره این المپیاد بار دیگر شور و نشاط ورزشی را برای قشر نونهال و نوجوان در کلانشهر تبریز مهیا کردیم.

اسماعیل شاهی در خصوص برگزاری المپیاد ورزشی جام پرچم اظهار کرد: دومین دوره این المپیاد در بخش دختران و پسران با شرایط سنی زیر ۱۶ سال (نونهالان و نوجوانان) در حال ثبت نام است که مهلت ثبت نام تا پایان آذر است و در این دوره طبق آخرین آمار از روند ثبت نام تا به امروز بیش از پنج هزار نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: استقبال از ثبت نام بسیار خوب بوده و احتمالا با توجه به استقبال بی نظیر نونهالان و نوجوانان عزیز شهر احتمال تمدید ثبت نام برای رشته های انفرادی زیاد است.

وی در خصوص هدف برگزاری این المپیاد خاطرنشان کرد: هدف ما از برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی جام پرچم این است که شور و نشاط ورزشی را برای اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان عزیزمان مهیا کنیم.

دبیر المپیاد ورزشی جام پرچم افزود: استقبال بسیار خوب این قشر از این المپیاد و بازخورد بسیار عالی که از دوره قبلی داشتیم به ما کمک می‌کند تا در سال‌های آینده این روند را با قدرت و کیفیت بیشتری ادامه بدهیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه