آذرباتری مقام سوم لیگ برتر والیبال جوانان را کسب کرد


آذرباتری مقام سوم لیگ برتر والیبال جوانان را کسب کرد

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: تیم آذرباتری با برد مقابل شهرداری ورامین به عنوان سوم لیگ برتر والیبال جوانان کشور دست یافت.

افشین خدایاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دیدار رده بندی این مسابقات، صبح امروز تیم آذرباتری موفق شد ۳ بر یک شهرداری ورامین را شکست دهد و به عنوان سوم دست یافت.

وی اضافه کرد: شاگردان اصلان زاده در تیم آذرباتری، ست اول این بازی را با امتیاز ۲۵ بر ۲۱ به حریف واگذار کردند ولی سه ست بعدی را با امتیازات ۲۵ بر ۱۸ ، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ پیروز شدند.

دبیر هیات والیبال آذربایجان‌غربی افزود: تیم آذرباتری روز گذشته در مرحله نیمه نهایی به دیدار سایپا رفت و با وجود نبردی برابر با حریف خود در نهایت سه بر ۲ شکست خورد و از راهیابی به فینال بازماند.

خدایاری ادامه داد: تیم "آذرباتری" در دیدارهای قبلی خود پیکان تهران، هورسان رامسر، مس رفسنجان، راه یاب ملل مریوان و شهرداری ارومیه را شکست داده بود و برابر شهرداری گنبد و سایپا در مرحله مقدماتی شکست خورده بود.

در مسابقات لیگ برتر والیبال جوانان تیم‌های آذرباتری و شهرداری ارومیه با تیم‌های سایپا تهران، راهیاب ملل مریوان، مس رفسنجان، شهرداری گنبد و هورسان رامسر هم گروه بودند که تیم شهرداری دیگر نماینده استان از راه یابی به دور دوم بازماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !