رسانه ‌ها حلقه اتصال حاکمیت با جامعه/ امید و انگیزه اولویت رسانه ها باشد


رسانه ‌ها حلقه اتصال حاکمیت با جامعه/ امید و انگیزه اولویت رسانه ها باشد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه رسانه ها حلقه اتصال حاکمیت با مردم و جامعه هستند، گفت: کارکرد رسانه در راستای اثرگذاری، بیان واقعیت‌ها و اطلاع رسانی مهم و قابل توجه است.

به گزارش ایسنا، سردار مظاهر مجیدی سه شنبه ۳۰ آذرماه در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، با اشاره به اینکه پیوند رسانه با مردم و مسئولان اهمیت زیادی دارد، گفت: فعالیت اهالی رسانه برای اطلاع رسانی و انتشار اخبار باید با ایجاد انگیزه در جامعه و امیدبخشی به مردم به عنوان یک اولویت محسوب شود.

وی در ادامه به حساسیت کار رسانه و اهمیت کارکرد موثر و مطلوب آن در جامعه اشاره کرد و افزود: شیوه بیان مطالب که توام با امیدبخشی و تقویت انگیزه در سطح جامعه و اقشار مختلف مردم باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مجیدی بیان کرد: اهالی رسانه، هنرمندان با ذوق و سلیقه ای هستند که با نگارش زیبا، بیان اثرگذار مطالب و انعکاس دقیق رویدادها، هنرمندانه فعالیت می کنند و فعالان این حوزه نیز این کار را به بهترین شکل انجام می دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه اظهار کرد: پیام اصلی جشنواره رسانه ای ابوذر اهمیت مطالبات مردمی از صدر اسلام تا به امروز است، همچنین بیان منطقی و واقعی و اثرگذار مسائل به عنوان اولویت باید مورد توجه اهالی رسانه به عنوان یک کارکرد مهم و قابل توجه باشد.

به گفته مجیدی، اهالی رسانه باید در تولید محتوا به موضوع شهدای شاخص استان نیز توجه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل