طرح توانمندسازی نومعلمان دوره‌ی ابتدایی چهارمحال و بختیاری آغاز شد


طرح توانمندسازی نومعلمان دوره‌ی ابتدایی چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پر.رش چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح توانمندسازی نومعلمان دوره‌ ابتدایی استان خبر داد و گفت: در این طرح یک‌هزار و 16نومعلم دوره ابتدایی آموزش را فرامی‌گیرند.

محمد محمدی روز سه‌شنبه در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره آموزشی در راستای نیاز و ضرورت آموزش و توانمندسازی نومعلمان و ارتقا توانمندسازی آنها در سه سطح شهرستانی، قطبی و مدرسه‌ای برنامه‌ریزی شده است.

به گفته وی، با توجه به ضرورت آموزش‌وپرورش در راستای تقویت مهارت‌های حرفه‌ای معلمان و ایجاد تغییر در دانش، بینش، نگرش و رفتار معلمان این دوره در حال برگزاری است.

محمدی با بیان اینکه شهرستان اردل به عنوان قطب و مرکز توانمندسازی نومعلمان دوره‌ی ابتدایی است، گفت: مرحله قطبی این دوره آموزشی برای همه نومعلمان جذب شده در سال جدید شامل نیروهای فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان، نیروهای تبدیل وضعیت شده پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی، نیروهای استخدام ماده ۲۸ و نیروهای سرباز معلم در حال برگزاری است.

محمدی اظهار داشت: دوره‌های آموزشی توانمندسازی نومعلمان برای یک‌هزار و ۱۶ نومعلم دوره‌ ابتدایی در ادارات آموزش و پرورش ۱۷گانه استان در قالب دوره‌های توانمندسازی ۱۰۰ ساعته در حال برگزاری است.

به گفته وی،۱۲۲مدرس و معلمان توانمند در مقطع ابتدایی برای آموزش این دوره با آموزش و پرورش همکاری دارند.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جاری بیش از ۲۲۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل و علم‌آموزی هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

800 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری در طرح کنارگذر شمالی بروجن انجام شد