واکنش تند مجید صدری به افشاگری شبانه گابریل کالدرون + سند


واکنش تند مجید صدری به افشاگری شبانه گابریل کالدرون + سند

پس از افشاگری های گابریل کالدرون در برنامه شب گذشته فوتبال برتر علیه مدیران پرسپولیس ، مجید صدری ، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره گابریل کالدرون گفت : دو دفعه قرار گذاشتم که ایشان به ترکیه بیاید ولی نیامد. با کالدرون تماس گرفتیم و گفتیم که یک شماره حساب در ترکیه یا امارات بدهید که این مبلغ را واریز کنیم. ایشان گفت که باید با وکیلم صحبت...

واکنش تند مجید صدری به افشاگری شبانه گابریل کالدرون + سند

مجید صدری : دو دفعه قرار گذاشتم که ایشان به ترکیه بیاید ولی نیامد ؛ با کالدرون تماس گرفتیم و گفتیم که یک شماره حساب در ترکیه یا امارات بدهید که این مبلغ را واریز کنیم ؛ ایشان گفت که باید با وکیلم صحبت کنید
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | 14:35

واکنش تند مجید صدری به افشاگری شبانه گابریل کالدرون + سند

پس از افشاگری های گابریل کالدرون در برنامه شب گذشته فوتبال برتر علیه مدیران پرسپولیس ، مجید صدری ، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره گابریل کالدرون گفت : دو دفعه قرار گذاشتم که ایشان به ترکیه بیاید ولی نیامد. با کالدرون تماس گرفتیم و گفتیم که یک شماره حساب در ترکیه یا امارات بدهید که این مبلغ را واریز کنیم. ایشان گفت که باید با وکیلم صحبت کنید.

واکنش تند مجید صدری به افشاگری شبانه گابریل کالدرون + سند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از افشاگری های گابریل کالدرون در برنامه شب گذشته فوتبال برتر علیه مدیران پرسپولیس ، مجید صدری ، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره گابریل کالدرون گفت :

بنده حداقل دو دفعه با آقای کالدرون شخصا صحبت کردم. من از او خواهش کردم که تشریف بیاورید یه ترکیه و با هم صحبت کنیم و این طلب را در چند قسط به شما تقدیم کنیم. من به او گفتم که به احترام هواداران پرسپولیس شما این طلب را در پنج قسط بگیرید و هر ضمانتی هم خواستید من به شما می دهم. دو دفعه قرار گذاشتم که ایشان به ترکیه بیاید ولی نیامد. صرافی به من گفت که اگر شما یک شماره حساب در ترکیه یا امارات بدهید من کل این مبلغ را در ۲۴ ساعت انتقال می دهم.

او افزود:

ما دوباره با کالدرون تماس گرفتیم و گفتیم که یک شماره حساب در ترکیه یا امارات بدهید که این مبلغ را واریز کنیم. ایشان گفت که باید با وکیلم صحبت کنید. ۱۰۹ هزار دلار از این مبلغ برای آقای خواگین ، دستیار کالدرون بود که من با آقای گرشاسبی ، مدیرعامل فولاد خوزستان تماس گرفتم که به خواگین بگوید اگر می شود ما طلب او را در ایران نقدا پرداخت کنیم. خواگین به گرشاسبی اعلام کرده بود که او کل طلبش را از کالدرون دریافت کرده است و به این مبلغ کاری ندارد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه