تعقیب و حمله مرد محلی توسط فیل + فیلم


تعقیب و حمله مرد محلی توسط فیل + فیلم

یک مرد محلی در هند از تعقیب و حمله یک فیل، جان سالم به در برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه تعقیب و گریز یک مرد جوان و فیل را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئوی دلهره آور این فیل خشمگین در تعقیب این مرد محلی دیده می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این مرد ۳۰ ساله تلاش می‌کند از دست فیل فرار کرده و جانش را نجات دهد، ناگهان روی زمین سقوط می‌کند. در انتهای ویدئو، فیل خود را به این مرد رسانده و سپس پای خود را روی فیل می‌گذارد. در ویدئوی منتشر شده صدای شاهدان عینی که با دیدن این صحنه دچار وحشت شده اند و فریاد می‌کشند شنیده می‌شود. هنوز از سرنوشت این مرد جوان گزارشی منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید

لحظه دلهره آور تعقیب و گریز مرد جوان و پلنگ

این ویدئو اولین بار در توئیتر منتشر شد. کاربری که این ویدئو را منتشر کرد در شرح آن نوشت: "یک مرد ۳۰ ساله توسط فیل تعقیب و مورد حمله قرار گرفت." این اتفاق در روستایی در تامارهات در منطقه دهوبری واقع در آسام هند رخ داد.

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۲۴ هزار بیننده داشته است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی