مراقبت سگ مادر از نوزاد رها شده + عکس


مراقبت سگ مادر از نوزاد رها شده + عکس

نوزادی که شبهنگام رها شده بود توسط سگ مادر تحت مراقبت قرار گرفت و روز بعد نجات یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حیوانات نیز مانند انسان دارای شعور و عاطفه هستند. دنیای حیوانات، دنیایی است که اگر با دقت به آن بنگریم نکته‌های اخلاقی زیادی را می‌توانیم از آن بیاموزیم. اگر در دنیای امروز ما انسان‌ها توجه و کمک به همنوع کمرنگ شده، اما گاهی در دنیای حیوانات، اتفاقاتی رقم می‌خورد که باور آن نیز برای ما دشوار است.

در یکی از همین اتفاقات باورنکردنی که به تازگی رخ داد نجات نوزاد تازه متولد شده توسط یک سگ مادر خبرساز شده است. این نوزاد که در ایالت «چتیسگر» هند رها شده بود توسط این سگ مادر نجات پیدا کرد. در حالی که والدین نوزاد این کودک را شبهنگام در میانه راه رها کرده بودند این سگ این نوزاد را به محلی که توله هایش بودند منتقل و تا روز بعد از آن مراقبت کرد.

بیشتر بخوانید

سگ قهرمان، جان نوزاد زنده به گور شده را نجات داد! +فیلم

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این نوزاد دختر در مزرعه‌ای در روستای ساریستال در منطقه مونگِلی رها شده بود. این کودک لباسی بر تن نداشت و بند ناف او نیز هنوز بریده نشده بود. صبح روز بعد ساکنان محلی با شنیدن صدای گریه نوزاد موفق به نجات آن شدند. ساکنان محلی این نوزاد را در حالی که در کنار چند توله سگ خوابیده بود پیدا کردند. در بدن این نوزاد جراحتی دیده نمی‌شد. در ادامه پلیس در جریان حادثه قرار گرفت.

این نوزاد بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. پلیس هند تحقیقات خود برای شناسایی والدین نوزاد را آغاز کرده است.

مراقبت سگ مادر از نوزاد رها شده + عکس

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج