فرمانده مرزبانی ناجا: نیروی انتظامی از پایه‌های امنیت کشور است


فرمانده مرزبانی ناجا: نیروی انتظامی از پایه‌های امنیت کشور است

خرم آباد - ایرنا - فرمانده مرزبانی ناجا گفت: نیروی انتظامی یکی از پایه‌های امنیت کشور است و کارکنان این نهاد در برهه‌های مختلف برای جمهوری اسلامی جانفشانی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا سردار محمدعلی گودرزی روز چهارشنبه در کنگره ۵۰۰ شهید مدافع نظم و امنیت لرستان افزود: بیان این سخن که نیروهای مسلح در زمان جنگ تحمیلی تنها با عراق مبارزه کرده اند جفا در حق این نیروها است چراکه با مستکبران، زورگویان و بیش از ۴۴ کشور جنگیدیم.

وی گفت: برادران ما در مرزهای سرزمینی آماده هستند در صورتی که اسراییل بخواهد دست از پا خطا کند در اولین روز از نبرد همه سربازان آن را به خاک مذلت بکشانیم چراکه در کشوری که آزادی خواهی و شهادت طلبی را در متن زندگی خود قرار داده باب شهادت باز است.

فرمانده مرزبانی ناجا همچنین با اشاره به ارادت خاص مردم لرستان به حضرت ابوالفصل (ع) اضافه کرد: در زمان جنگ تحمیلی هرگاه خیل عظیمی از لشکر دشمن مقابل رزمندگان کشور قرار می گرفت، لشکر ۵۷ لرستان را اعزام می کردند.

سردار گودرزی ضمن گرامیداشت یاد شهید سید نورخدا موسوی دلاور لرستانی گفت: این شهید والا مقام ۲۵ اسفند ۸۷ در مصاف با جیش الظلم به مقام جانبازی نائل شد، شهید زنده لقب گرفت و بعد از سال ها شهید شد.

وی با گرامیداشت یاد شهدای لرستانی از جمله شهید سیدحشمت جزایری، محمدتقی جهانبخش، حشمت امیری و محمد بیرانوند تصریح کرد: پیکر ۶۵ شهید نیروی انتظامی تاکنون از منطقه "زبیدات" بازنگشته‌ است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان