برگزاری هیات دانش آموزی در کانون «الزهرا (س)» جهرم


برگزاری هیات دانش آموزی در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری از برگزاری هیات دانش آموزی کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم با حضور نونهالان و نوجوانان مسجدی خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: هیات فرهنگی و مذهبی «یاوران ولایت» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم به صورت هفتگی تشکیل می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این هیات که متشکل از نونهالان و نوجوانان مسجدی است ویژه دانش آموزان سراسر شهرستان بوده و از مناطق مختلف در برنامه های این هیات شرکت می کنند.

وی بیان کرد: برنامه های هیات دانش آموزی «یاوران ولایت» پنجشنبه های هر هفته است و بچه های مسجد پس از اقامه نماز مغرب و عشا در برنامه هیات حضور پیدا می کنند.

حضوری عنوان کرد: در برنامه های هفتگی این هیات، ابتدا یکی از کارشناسان مذهبی به سخنرانی می پردازد و سپس ذاکران اهل بیت (ع) به اجرای برنامه می پردازند.

وی ادامه داد: از ویژگی های هیات «یاوران ولایت» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، استفاده از نونهالان و نوجوانان مسجدی در این برنامه بوده به نحوی که بخشی از برنامه ها با مولودی خوانی و یا مرثیه خوانی آنان انجام می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در پایان اظهار کرد: برنامه های هیات دانش آموزی «یاوران ولایت» هر پنجشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در این کانون فرهنگی و هنری انجام می شود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی