مذاکره بارسلونا برای معاوضه سرجینیو دست با مدافع آژاکس


سرجینیو دست در لیست فروش بارسلوناقرار دارد و نصیر مزروعی نیز در تابستان 2021 بازیکن آزاد است. به گزارش تابناک ورزشیو به نقل از کادنا سر و آاس، سرجینیو...

سرجینیو دست در لیست فروش بارسلونا قرار دارد و نصیر مزروعی نیز در تابستان 2021 بازیکن آزاد است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از کادنا سر و آاس، سرجینیو دست آن مهره ای نیست که بارسلونا بخواهد برای بلند مدت رویش حساب کند. احتمال جدایی این مدافع راست آمریکایی از بارسلونا طی ماه ژانویه بسیار زیاد است. از بایرن مونیخ به عنوان یکی از مقاصد احتمالی دست نام برده می شود اما با توجه به اخبار جدید، نام آژاکس را هم می توانیم در این میان مطرح کنیم؛ تیم سابق خود سرجینیو دست.

با توجه به اینکه نصیر مزروعی قصد تمدید قرارداد با آژاکس را ندارد و در تابستان 2022 بازیکن آزاد خواهد بود، بارسلونا به او به عنوان یک گزینه مناسب برای تقویت پست دفاع راست نگاه می کند. چند روز قبل جرارد رومرو مدعی شد که مزروعی شخصا می خواهد به بارسلونا بپیوندد؛ حالا با توجه به اخبار جدید، بارسلونا و آژاکس در حال مذاکره هستند تا معاوضه ای میان دست و مزروعی انجام دهند. این معاوضه با توجه به رابطه خوب یوردی کرایوف و مارک اوورمارس، می تواند در طول پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی اتفاق بیافتد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه فهمیدن نداشت