نشست طراحی نظام تعلیم و تربیت توحیدی برگزار شد


نشست  طراحی نظام تعلیم و تربیت توحیدی   برگزار شد

نشست شیوه طراحی نظام تعلیم و تربیت بر اساس نظریه تربیتی توحیدی با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران در دفتر نمایندگی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست طراحی نظام تعلیم و تربیت با موضوع "شیوه طراحی نظام تعلیم و تربیت بر اساس نظریه تربیت توحیدی" با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، آقای دکتر فانی، مشاور آموزشی مدیر حوزه های علمیه خواهران، حجج الاسلام والمسلمین تهرانی، محدر و مویدی به ترتیب معاونان آموزش، فرهنگی و رئیس اداره برنامه ریزی تعلیم و تربیت، از مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و حجت الاسلام والمسلمین کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران در محل دفتر نمایندگی تهران برگزار شد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران در این نشست، در سخنانی با طرح "تربیت توحیدمحور" گفت: توحید را در چند وجه می توان وارد نظام تعلیم و تربیت کرد، توحید را به عنوان یک اصل حاکم و یا محور مرکزی نظام مدنظر گرفت، یا به صورت ساختار درختی توحید را در نظر داشت تا نظام های حوزه را اشراب نماید.

وی در ادامه تصریح کرد: موضوع نظام تربیت توحیدی، انسان است که قرار است عالم ربانی شود. این انسان اقتضائات جنسیتی دارد و باید در طراحی نظام های چهارگانه حوزه شامل "تعلیم و تربیت"، "پژوهش"، "فرهنگی تبلیغی"، "مدیریت و پشتیبانی" محور قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور در پایان خواستار تامل و گفت وگوی بیشتر در خصوص موضوع "نظام تربیت توحیدی" شد.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل