گوهری: تمام بازیکنان صنعت نفت عصبی شده‌اند/ نمی‌دانیم چه کسی باید مشکل واریز پول را برطرف کند


گوهری: تمام بازیکنان صنعت نفت عصبی شده‌اند/ نمی‌دانیم چه کسی باید مشکل واریز پول را برطرف کند

درواز‌ه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، مشکلات مالی این باشگاه بسیار آزاردهنده شده است و تمامی بازیکنان بابت به وجود آمدن این وضعیت عصبی شده‌اند.

احمد گوهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بحران مالی در صنعت نفت آبادان گفت: ما تا به امروز دریافتی نداشته‌ایم و ظاهراً در حساب باشگاه پولی نیست که به بازیکنان پرداخت کنند. ما فقط این را شنیدیم که باید پولی به حساب باشگاه واریز شود و باید یک نفر این دستور را امضا کند، ولی نمی‌دانیم چه کسی باید مشکل واریز پول را برطرف کنند. برخی می‌گویند باید فرماندار امضا کند، برخی هم می‌گویند اداره ورزش و جوانان، ولی این داستان دیگر طولانی شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: مشکلات مالی بسیار آزاردهنده شده است و تمامی بازیکنان بابت به وجود آمدن این وضعیت عصبی شده‌اند. به هر حال همه ما خانواده داریم و تحمل این شرایط بسیار سخت شده است. بازیکنان با این همه مشکل تا همین جا هم غیرت به خرج دادند و هیچ وقت در زمین مسابقه کم نگذاشتیم. نمی‌دانم چه زمانی قرار است مشکل حل شود، ولی ادامه این روند قطعاً آسیب بزرگی به تیم خواهد زد.

گوهری در مورد عملکرد ضعیف تیمش در امتیازگیری تصریح کرد: اتفاقاً اعتقاد من این است که با این همه مشکل نتایج خوبی گرفتیم و تیم هم از لحاظ فنی روند رو به رشدی داشته است. ما با تیم‌هایی که بالاتر از صنعت نفت هستند اختلاف امتیاز زیادی نداریم و اگر مشکلات حل شود قطعاً نتایج بهتری خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی