تصاویر با کیفیت‌تر در Galaxy S22 Ultra با هوش مصنوعی


تصاویر با کیفیت‌تر در Galaxy S22 Ultra با هوش مصنوعی

اطلاعات جدید نشان می‌دهند که سامسونگ گوشی گلکسی اس 22 اولترا را با یک فناوری هوش مصنوعی روی دوربین 108 مگاپیکسلی آن ارائه می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گیزبات، پوستر‌های جدید لو رفته از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا به ما دیدی از طراحی و قرارگیری دوربین‌ها در گوشی‌های هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ را می‌دهند و اطلاعات جدید و جزئیات بیشتری در مورد دوربین‌ها و قابلیت‌های سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا را فاش می‌کند.

پایگاه IceUniverse که منبع برجسته‌ای در حوزه گوشی‌های هوشمند است، اکنون تصویری از رابط کاربری دوربین Galaxy S۲۲ Ultra را به اشتراک گذاشته است که این واقعیت را تایید می‌کند که گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا در واقع با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه می‌شود و عکس‌هایی با نسبت تصویر ۳:۴ را ثبت می‌کند.

بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ دارای ویژگی بهبود جزئیات هوش مصنوعی در رابط کاربری دوربین خواهد بود. این به کاربر کمک می‌کند تا در مقایسه با تصاویر معمولی ۱۰۸ مگاپیکسلی که در Galaxy S۲۲ Ultra ثبت می‌شوند، جزئیات، رنگ‌ها و عکس‌های روشن بیشتری را ثبت و ضبط کند.

تصاویر با کیفیت‌تر در Galaxy S22 Ultra با هوش مصنوعی

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در دست نیست که آیا این ویژگی فقط در گلکسی اس ۲۲ اولترا در دسترس خواهد بود یا اینکه سامسونگ این ویژگی را به گلکسی اس ۲۱ اولترا و بقیه خانواده اس ۲۲ نیز اضافه خواهد کرد. توجه داشته باشید که انتظار می‌رود با گرفتن یک تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی با این حالت هوش مصنوعی، تصاویر از نظر حجم کمی بزرگتر از تصاویر معمولی باشند و همچنین پردازش تصویر، ممکن است چند ثانیه طول بکشد.

گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI ۴ عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید

بازنگری سامسونگ در برنامه عرضه گلکسی S ۲۲

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال