اپل مدیر بخش ارتباطات AR متا را استخدام کرد


اپل مدیر بخش ارتباطات AR متا را استخدام کرد

اپل رئیس بخش ارتباطات واقعیت افزوده متا را برای پروژه هدست واقعیت افزوده این شرکت استخدام کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از 9to5mac؛ از آنجایی که شایعات در مورد هدست واقعیت افزوده اپل افزایش یافته، گفته می‌شود این شرکت رئیس بخش ارتباطات واقعیت افزوده متا را استخدام کرده است. مارک گورمن از بلومبرگ در همین راستا گزارش داد:" اپل، آندره آ شوبرت، مدیر بخش ارتباطات و روابط عمومی متا را به استخدام این شرکت در آورد". بلومبرگ تاکنون ادعا کرده بود که هدست AR اپل می‌تواند متن، ایمیل، نقشه، بازی و موارد دیگر را از طریق نمایشگر‌های هولوگرافیک تعبیه شده در لنز نمایش دهد.

آخرین شایعات حاکی از آن است که این دستگاه برای کاربران پیشرفته مورد استفاده قرار خواهد گرفت، زیرا این عینک دارای دو نمایشگر ۸K برای نمایش تصاویر با وضوح فوق العاده بالا است. مینگ چی کو، تحلیلگر محصولات اپل بر این عقیده است که هدست AR/VR اپل مجهز به حسگر‌های سه بعدی پیشرفته خواهد بود که نه تنها می‌توانند اشیاء را تشخیص دهند، بلکه حرکات دست کاربر را نیز شناسایی می‌کنند.

اپل مدیر بخش ارتباطات AR متا را استخدام کرد

او ابتدا اعتقاد داشت که عینک اپل به آیفون متکی است، این تحلیلگر اکنون می‌گوید که این عینک یک تراشه پیشرفته داخلی دارد تا بتواند بدون نیاز به تلفن، وظایفش را انجام دهد. گزارش دیگری از Kuo ادعا می‌کند که وزن این هدست حدود ۳۵۰ گرم خواهد بود. در حالی که منابع متعدد بر این باور بودند که هدست AR/VR اپل در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد، اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت ممکن است برنامه‌هایی برای معرفی محصول جدید در سال ۲۰۲۲ داشته باشد.

اپل مدیر بخش ارتباطات AR متا را استخدام کرد

براساس گزارش‌ها، محتمل‌ترین سناریو این است که هدست اپل در اواخر سال ۲۰۲۲ وارد فروشگاه‌ها شود. البته تا زمانی که این شرکت به طور رسمی محصول جدید را معرفی نکند، همه چیز می‌تواند تغییر کند، اما با استخدام روابط عمومی متا توسط اپل، پیش بینی می‌شود که این عینک قابلیت‌های چشمگیری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

آمادگی اپل برای رونمایی از اولین عینک AR

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک