علیرضا ایزدی، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اصفهان شد


علیرضا ایزدی، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اصفهان شد

اصفهان–ایرنا - وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در حکمی علیرضا ایزدی را با حفظ سمت مشاور وزیر بعنوان مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان منصوب کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از گزارش عصر سه‌شنبه روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، سیدعزت‌الله ضرغامی در این حکم تاکید کرده است که انتخاب ایزدی که در سطح معاونت وزارتخانه و با عملکرد موفق مشغول خدمت بوده، نشانه توجه جدی به استان اصفهان و ظرفیت‌های بی‌بدیل آن بویژه در حوزه نیروی انسانی است.

از مهمترین سوابق ایزدی که دانش‌آموخته دکترای مدیریت گردشگری است می‌توان به مشاور وزیر و رییس حوزه وزارتی و امور بین‌الملل و سرپرست اداره‌کل مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، همدان، خوزستان و مرکزی، فرماندار شهرستان‌های سنقر و کلیایی و کنگاور، رییس دانشگاه علمی و کاربردی میراث هگمتانه و مُدرس درس های مرتبط با گردشگری در دانشگاه‌های مختلف اشاره کرد.

به گزارش ایرنا، خرداد سالجاری پس از اینکه "فریدون اللهیاری" مدیر قبلی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان، که مدت ۶ سال و نیم مسوولیت این اداره‌کل را بر عهده داشت بر اثر ابتلا به بیماری کووید- ۱۹ با پیشینه ابتلا به سرطان درگذشت، "علی مونسان" وزیر وقت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در حکمی، "علی کامیابی" را بعنوان سرپرست اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اصفهان منصوب کرد.

استان اصفهان بعنوان قطب گردشگری کشور بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی دارد که یکهزار و ۸۵۰ مورد آن به ثبت ملی و هفت اثر شامل میدان امام اصفهان(نقش جهان)، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان، مسجد جامع و سه قنات به ثبت جهانی رسیده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی