نگاه دانش آموزان به درس ورزش برای نمره گرفتن نباشد


نگاه دانش آموزان به درس ورزش برای نمره گرفتن نباشد

گناوه - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش دیلم استان بوشهر گفت: نگاه به درس ورزش و تربیت بدنی برای گفرتن نمره صحیح نیست بلکه اولویت اصلی در این درس باید یادگیری و سلامتی دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند، باشد.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی محسنی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با دبیران درس تربیت بدنی این شهرستان افزود: دانش‌آموزان‌ در ‌دوران تحصیل‌ به دلیل‌ موقعیت ‌سنی‌ در این ‌دوره که یازمند ‌تقویت ‌جسمی ‌هستند باید از راه‌های‌ گوناگون ‌بویژه‌ ورزش‌ در ‌مدرسه ‌این نیاز را تامین کنند.

وی اظهارکرد: هدف اصلی درس تربیت بدنی، ابتدا سلامتی و سپس پشتوانه سازی برای ورزش قهرمانی باشد.

محسنی گفت: سرمایه‌گذاری در امر ورزش دانش‌آموزی باید از اولویت‌های آموزش و پرورش قرار گیرد تا با مناسب‌سازی فضا و تنوع برنامه‌های ورزشی بتوانیم موجب شادابی و پویایی هر چه بیشتر آنها باشیم.

مدیر آموزش و پرورش دیلم از زحمات دبیران تربیت بدنی در طول سال تحصیلی بویژه برگزاری مطلوب المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای و طرح سواد حرکتی تقدیر کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم گفت: تربیت بدنی و ورزش یکی از پایه‌های اصلی تعلیم و تربیت در هر جامعه است.

علی دشتی افزود: برای عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر "تحصیل، تهذیب و ورزش" و تحقق اهداف درس تربیت بدنی و ایجاد نشاط وشادابی در بین دانش آموزان وشناسایی مستعدان، المپیادهای ورزشی مدارس به بهترین نحو ممکن در این شهرستان اجرا شده است.
وی گفت: دبیران تربیت بدنی باید همواره با مطالعه زیاد و شرکت در کارگاه‌های مختلف توانمندتر شوند.
در پایان این نشست دبیران تربیت بدنی شهرستان دیلم به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود و مشکلات موجود پرداختند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


آیین‌های ویژه رمضان در روستای "خلیفه‌ای" بوشهر اجرا شد