52 هزار کرمانشاهی امسال به سینما رفتند/ دینامیت پربازدیدترین فیلم


52 هزار کرمانشاهی امسال به  سینما  رفتند/  دینامیت  پربازدیدترین فیلم

رییس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اکران شش فیلم طی امسال در سینماهای استان خبر داد و افزود: بیش از 52 هزار نفر از این فیلم ها بازدید کردند.

پژمان خسروی پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رونق نسبی سینماهای استان در سال جاری گفت: خوشبختانه با توجه به انجام واکسیناسیون کرونا و بهبود وضعیت کرونا در کشور، امسال نسبت به سال گذشته شاهد استقبال و رونق سینماهای استان بودیم.

وی افزود: در 9 ماهه امسال بیش از 52 هزار نفر از فیلم های اکران شده در سینماهای استان بازدید کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته عملا افزایش پنج برابری داشته است.

خسروی پور خاطرنشان کرد: سال گذشته با توجه به تشدید وضعیت کرونایی و تعطیلی های طولانی مدت سینماهای استان تنها حدود 10 هزار و 500 نفر از فیلم های اکران شده در سینماها بازدید داشتند.

رییس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه یادآور شد: امسال توانستیم بیش از 2700 سانس اکران فیلم داشته باشیم و این درحالیست که سال گذشته تنها 980 سانس اکران داشته ایم.

خسروی پور رقم فروش فیلم های اکران شده در سینماهای استان در سالجاری را بیش از 850 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: سینماهای استان در مدت مشابه سال گذشته تنها حدود 128 میلیون تومان فروش داشتند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اکران شش فیلم دینامیت، گشت ارشاد 2، قهرمان، درخت گردو، هفته ای یک بار آدم باش و منصور در سینماهای استان در سال جاری گفت: اکران فیلم منصور همچنان ادامه دارد، اما تا به اینجای کار "دینامیت" توانسته بیشترین میزان فروش را از آن خود کند.

رییس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: این فیلم 780 سانس در سینماهای استان اکران شده و بیش از 21 هزار نفر در استان از این فیلم بازدید کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج