قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید


قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید

سهام بورس امروز / سهام بورس امروز تهران / بازار بورس ایران / تابلو بورس تهران / سهام عدالت / فروش سهام عدالت / آزاد سازی سهام عدالت / ثبت نام سهام عدالت / ارزش سهام عدالت / قیمت سهام / قیمت بورس شرکت ها / وضعیت بازار / شاخص کل بورس / ارزش بازار / اطلاعات قیمت / تعداد معاملات / ارزش معاملات / حجم معاملات

به گزارش اقتصادی رکنا، دراین لینک https://b2n.ir/39640 می توانید قیمت سهام و بورس اوراق بهادار تهران را پس از وارد شدن به طور مستقیم و لحظه به لحظه دنبال کنید.

بورس امروز آخر هفته را با رشد خفیف آغاز کرد + جدول نمادها

رکنا: بورس امروز در آخرین روز معاملاتی هفته با رشد خفیف در کانال یک میلیون و 400 هزار واحد قرار گرفت.

قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید
قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید

بورس امروز چهارشنبه پنجمین روز هفته با رشد خفیف آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس امروز با رشد 600 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 400 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن بورس امروز هم مثبت شد. شاخص کل هم وزن بورس امروز با رشد بیش از یک هزار واحدی مواجه شد. جزئیات بورس امروز به شرح زیر است.

به گزارش اقتصادی رکنا، بورس امروز با رشد خفیف آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس با رشد 600 واحدی در سطح یک میلیون و 400 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن هم مثبت شد و با رشد یک هزار و 360 واحدی ، 368 هزار و 720 واحد را ثبت کرد.

نمادهای بپاس، غضبنو، فرابورس و مادیرا بیشترین اثر مثبت و نماد حآفرین بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس امروز گذاشتند.

استراحت شاخص بورس در حوالی ارتفاع یک میلیون و 400 هزار واحد

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 5میلیارد و 313میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 3هزار و 226میلیارد تومان در بیش از 421هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 424واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 399هزار و 889واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل شرکت‌های صنایع پتروشیمی بوعلی سینا، معدنی و صنعتی چادرملو و پتروشیمی خراسان با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 297میلیون ورقه به‌ارزش یکهزار و 781میلیارد تومان در 173هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 109واحد رشد کرد و در ارتفاع 18هزار و 829واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای بیمه پاسارگاد، صنعتی مینو و سنگ آهن گهر زمین شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صبا تامین و تولیدات پتروشیمی قائد بصیر بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

بورس امروز با افت خفیف شروع کرد / خودرویی ها قرمز شدند + جدول قیمت

رکنا: بورس امروز سه شنبه 7 دی ماه 1400 با افت نزدیک به 3 هزار واحد در ارتفاع یک میلیون و 397 هزار واحد قرار گرفت.

قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید
قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید

بورس امروز سه شنبه چهارمین روز هفته با افت خفیف آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس امروز با افت بیش از 2 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 397 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن بورس امروز اما مثبت شد. شاخص کل هم وزن بورس امروز با رشد بیش از 700 واحدی مواجه شد. جزئیات بورس امروز به شرح زیر است.

بورس امروز با افت آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس با افت 2 هزار و 977 واحدی در سطح یک میلیون و 397 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن اما مثبت شد و با رشد 769 واحدی ، 366 هزار و 154 واحد را ثبت کرد.

نمادهای بپاس، شکام، توربل و پهباک بیشترین اثر مثبت و نمادهای زاگرس، شبصیر و آریا بیشترین اثر منفی را در شاخص بورس امروز گذاشتند.

شاخص کل بورس امروز چگونه به پایان رسید؟

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 6میلیارد و 658میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 3هزار و 968میلیارد تومان در بیش از 481هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 16هزار و 302واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 400هزار و 290واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و معدنی و صنعتی چادرملو شد و در مقابل شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی فناوران و تولیدید فولاد سپید فراب کویر با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 950میلیون ورقه به‌ارزش 112هزار و 423میلیارد تومان در 206هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 62واحد رشد کرد و در ارتفاع 18هزار و 719واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، فولاد هرمزگان جنوب و سرمایه‌گذاری صبا تامین شد و در مقابل شرکت‌های بیمه پاسارگاد، صنعتی مینو و پتروشیمی زاگرس بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

شاخص کل بورس با رشدی بی نظیر وارد کانال یک میلیون و 400 هزار واحد شد + جدول نمادها

بورس امروز دوشنبه 6 دی ماه 1400 با رشدی طوفانی آغاز به کار کرد و بالاخره وارد کانال یک میلیون و 400 هزار واحد شد.

قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید

قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید

بورس امروز دوشنبه سومین روز هفته با شروع چشمگیر آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس امروز با رشد بیش از 16 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 400 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن بورس امروز هم مثبت شد. شاخص کل هم وزن بورس امروز با رشد بیش از 4 هزار واحدی مواجه شد. جزئیات بورس امروز به شرح زیر است.

بورس امروز با رشدی بی نظیر آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس با رشد 16 هزار و 199 واحدی در سطح یک میلیون و 400 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز مثبت شد و با رشد 4 هزار و 230 واحدی، 364 هزار و 498 واحد را ثبت کرد.

نمادهای هرمز، آریا، کزغال و شاوان بیشترین اثر مثبت و نمادهای بپاس و غضبنو بیشترین اثر منفی را در شاخص بورس امروز گذاشتند.

اصلاح ناچیز شاخص بورس پس از چند روز روند رو به رشد

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 5میلیارد و 359میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 3هزار و 667میلیارد تومان در بیش از 455هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 1489واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 384هزار و 15واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی نوری و ایران خودرو شد و در مقابل شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس و مخابرات ایران با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 635میلیون ورقه به‌ارزش 4 هزار و 715میلیارد تومان در 186هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 158واحد افت کرد و در ارتفاع 18هزار و 657واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس و پتروشیمی تندگویان شد و در مقابل شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، اعتباری ملل و بیمه اتکایی ایرانیان بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

ترمز بورس کشیده شد / شاخص سازها منفی شدند + جدول نمادها

پس از دو روز صعود طوفانی شاخص بورس، امروز یکشنبه دومین روز هفته ترمز بورس کشیده شد و بورس بیش از 5 هزار واحد افت کرد.

قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید
قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید

بورس امروز یکشنبه دومین روز هفته برخلاف شروع خوب روز گذشته با افت آغاز کرد. شاخص کل بورس امروز با افت بیش از 5 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 380 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن بورس امروز هم منفی شد. شاخص کل هم وزن بورس امروز با افت بیش از هزار واحدی، 360 هزار 184را ثبت کرد. جزئیات بورس امروز به شرح زیر است.

بورس امروز با افت آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس با افت 5 هزار و 345 واحدی در سطح یک میلیون و 380 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز منفی شد و با افت یک هزار و 723 واحدی، 360 هزار و 184 واحد را ثبت کرد.

نمادهای بپاس، فرابورس، شگویا و زاگرس بیشترین اثر منفی و نمادهای اتکای و حسیر بیشترین اثر مثبت را در شاخص بورس امروز گذاشتند.

شاخص بورس 26 هزار واحد رشد کرد و معاملات به اتمام رسید

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 6میلیارد و 793میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 248میلیارد تومان در بیش از 524هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 26هزار و 510واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 385هزار و 535واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران و فولاد مبارکه اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های بورس کالای ایران، صنعت غذایی کورش و سایر اشخاص بورس انرژی با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 131میلیون ورقه به‌ارزش 5 هزار و 7میلیارد تومان در 224هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 31واحد رشد کرد و در ارتفاع 18هزار و 816واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، سنگ آهن گهر زمین و پتروشیمی زاگرس شد و در مقابل شرکت‌های بیمه پاسارگاد، صنعتی مینو و فرابورس ایران بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

بورس امروز با قدرت سبز شد / امروز شاخص یک میلیون و 400 می شود ؟ + جدول نمادها

قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید

رکنا: بورس امروز در اولین روز هفته 4 دی ماه 1400 با رشدی طوفانی آغاز به کار کرد و در کانال یک میلیون و 386 واحد قرار گرفت.

قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید

بورس امروز شنبه اولین روز هفته را با رشد غافلگیرانه آغاز کرد. شاخص کل بورس امروز با رشد بیش از 27 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 386 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن بورس امروز هم مثبت شد. شاخص کل هم وزن بورس امروز با رشد بیش از 4 هزار واحدی، 362 هزار 542 را ثبت کرد. جزئیات بورس امروز به شرح زیر است.

بورس امروز با رشد آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس با رشد 27 هزار و 953 واحدی در سطح یک میلیون و 386 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز مثبت شد و با رشد 4 هزار و 777 واحدی، 362 هزار و 542 واحد را ثبت کرد. فرابورس هم مثبت شد.

نمادهای آریا، زاگرس، شاوان، شگویا و ومهان بیشترین اثر مثبت و نمادهای بپاس و غضبنو بیشترین اثر منفی را در شاخص بورس امروز گذاشتند.

سیر صعودی ارزش سهام بازارهای بورس آسیا

سهام آسیایی امروز صعودی بود؛ اگرچه روند صعودی قبل از فصل تعطیلات محدود باقی مانده است.

سهام چین با شیب مثبت اندکی تغییر کرد و شاخص هانگ‌سنگ هنگ‌کنگ ۰.۳ درصد افزایش یافت، زیرا نگرانی‌ها در مورد تورم و کووید-۱۹ کاهش یافته است.

شاخص نیکی ژاپن ۰.۳ درصد و برای سومین دوره متوالی افزایش یافت و ین به دلیل خوش‌بینی نسبت به چشم‌انداز اقتصاد جهانی تغییر چندانی نداشت و پس از اینکه این کشور چشم‌انداز رشد سال ۲۰۲۲ خود را افزایش داد، سهام مرتبط با کالا پیشرفت کرد.

سهام فودوسان هلدینگ توکیو پس از موافقت سازنده املاک با فروش فروشگاه‌های زنجیره‌ای داخلی خانه توکیو هندز، بیش از ۵ درصد جهش کرد.شاخص S P/ASX ۲۰۰ استرالیا نیز ۰.۳ درصد افزایش و سهام بانک‌ها و انرژی در این افزایش رشد داشتند.

شاخص کاسپی کره جنوبی ۰.۳ درصد و شاخص ان‌زداکس ۵۰ (NZX-۵۰) نیوزیلند ۰.۴ درصد افزایش یافت.

دلار در برابر همتایان اصلی خود نزدیک به پایین‌ترین میزان یک هفته‌ای خود سقوط کرد.

با کاهش نگرانی‌های سویه اُمیکرون و آخرین داده‌ها در مورد اعتماد مصرف‌کننده، فروش خانه و بازنگری رشد اقتصادی سه ماهه سوم تصویر مثبتی از بزرگ‌ترین اقتصاد جهان ترسیم و سهام ایالات متحده یک شبه رشد کرد.

سهام اروپا روز چهارشنبه افزایش یافت زیرا مجموعه‌ای از داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده از پیش‌بینی‌ها بالاتر بود و دولت بریتانیا متعهد شد یک میلیارد پوند (۱.۳ میلیارد دلار) به مشاغل آسیب‌دیده از سویه جدید کرونا پرداخت کند.

شاخص استاکس اروپا ۶۰۰ (Stoxx ۶۰۰) ۰.۹ درصد صعود کرد و شاخص دکس (DAX) آلمان یک درصد، شاخص کَک ۴۰ (CAC ۴۰) فرانسه۱.۲ درصد افزایش و شاخص اف‌تی‌اس‌ای ۱۰۰ (FTSE ۱۰۰) انگلیس ۰.۶ درصد رشد کرد.

بورس اولین روز زمستان را با رشد عالی شروع کرد

بورس امروز آخرین روز معاملاتی هفته را با رشد چشمگیر آغاز کرد و با رکوردی غافلگیرانه در ارتفاع یک میلیون و 343 هزار واحد قرار گرفت.

قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید
قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید

بورس امروز چهارشنبه اولین روز زمستان را با رشد غافلگیرانه آغاز کرد. شاخص کل بورس امروز با رشد بیش از 24 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 343 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن بورس امروز هم مثبت شد. شاخص کل هم وزن بورس امروز با رشد بیش از 5 هزار واحدی، 353 هزار 285 را ثبت کرد. جزئیات بورس امروز به شرح زیر است.

بورس امروز با رشد آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس با رشد 24 هزار و 878 واحدی در سطح یک میلیون و 343 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز مثبت شد و با رشد 5 هزار و 76 واحدی، 353 هزار و 285 واحد را ثبت کرد. فرابورس هم مثبت شد.

همه شاخص سازها امروز مثبت شدند و با رشد چشمگیر همراهند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
11 11

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری