36 کشته و مصدوم در شش نقطه کهگیلویه و بویراحمد


36 کشته و مصدوم در شش نقطه کهگیلویه و بویراحمد

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشته و مصدوم شدن 36 نفر در محور‌های مواصلاتی استان در شبانه روز گذشته خبرداد.

آفتاب‌‌نیوز :

محمدامین نکویی نژاد با بیان اینکه در شبانه روز گذشته اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۱۵۵ ماموریت اعزام آمبولانس داشته است، اظهارداشت از این تعداد ۱۱۳ مورد در بویراحمد، ۲۸ اعزام در کهگیلویه و ۱۴ ماموریت توسط پرسنل به نقاط مختلف شهرستان گچساران اعزام شدند.

وی گفت: متاسفانه در این مدت محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های بویراحمد و دنا، قربانگاه شش فوتی بر اثر تصادفات جاده‌ای بوده است.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان با اشاره به اینکه ۲۰ مورد تصادف در بویراحمد و دنا، سه مورد در کهگیلویه و یک مورد تصادف در گچساران ۳۰ مصدوم برجای گذاشت، خاطرنشان کرد: شش کشته و ۳۰ مصدوم مهم‌ترین اعزام‌های اورژانس هوایی و زمینی در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی گفت: در ابتدای تونل ارتباطی لوداب، محور پاتاوه به دهدشت تصادف پژو و وانت سایپا ۲ فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشت که این حادثه در ساعت ۱۱ پیش از ظهر روز گذشته باعث شد تا آمبولانس‌های زمینی و بالگرد اورژانس به محل اعزام شوند.

نکویی نژاد با اشاره به تصادف منجر به فوت یک خانم ۴۲ ساله بر اثر واژگونی خودرو تصریح کرد: در ساعت یازده و ۱۲ دقیقه روز گذشته در محدوده تنگ کناره، واژگونی خودرو ۳ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت که مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تصادف رخ به رخ سمند و پژو پارس بین تونل ۵ و ۶ محور یاسوج به اصفهان ۲ فوتی و ۳ مصدوم در ساعت هفت صبح امروز بر جای گذاشت.

وی گفت: این آمار‌ها در حوزه پیش بیمارستانی بوده و بدون شک این حوادث می‌تواند باعث از دست دادن منابع انسانی جوان و کارآمد در استان و کشور شود و تبعات اجتماعی و روانی متعددی را بر جای می‌گذارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی