پذیرایی خادمین رضوی از جانبازان بیمارستان میلاد شهریار


پذیرایی خادمین رضوی از جانبازان بیمارستان میلاد شهریار

به همت جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی، جانبازان سرافراز بستری در بیمارستان میلاد شهریار از غذای گرم متبرک رضوی متنعم شدند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان به دنبال دیدار خادمین رضوی با جانبازان اعصاب و روان بیمارستان میلاد شهریار، که به همت کانون زیارت در ایام میلاد باسعادت حضرت زینب(س) صورت گرفت، قول پذیرایی با غذای متبرک رضوی و اعزام جانبازان واجد شرایط به پابوسی و زیارت حرم منور رضوی داده شد.
در اولین مرحله برای تحقق قول و قرار با جانبازان عزیز، در روز اول دی ماه ۱۴۰۰ و به مناسبت چهارشنبه های امام رضایی به همت خادمیاران کانون عمومی رضوی و محله ای منتظران منجی(عج) مستقر در فاز ۳ شهر اندیشه، تعداد ۱۲۰ پرس غذای گرم متبرک رضوی (زرشک پلو با مرغ) طبخ و در وعده ناهار از عزیزان جانباز و کادر درمان بیمارستان میلاد شهریار پذیرایی گردید.
در پایان مراسم آقای سالاری رئیس بیمارستان میلاد شهریار با قدردانی از اقدامات انجام شده برای خدمت رسانی به جانبازان بستری در بیمارستان بیان داشت: من از خادمین حضرت امام رضا علیه السلام شهرستان شهریار، که با خدمتی متفاوت فضای بیمارستان را به عطر و بوی رضوی، عطرآگین نموده و شور و شوق وصف ناپذیری در میان جانبازان و کادر درمان به مدد حضرت امام رضا علیه السلام ایجاد کرده اند، تقدیر و تشکر می کنم.
گفتنی است برای طبخ غذاها مبلغ سه میلیون و سیصد و هفتاد و پنج هزار تومان هزینه شده است

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در یک فیلم