15 دی، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره پاییز است


زنجان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: آخرین مهلت ارایه...
زنجان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه سوم(پاییز) 1400 پانزدهم دی ماه جاری است.

میرحیدر رضوی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مطابق قانون، مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده حداکثر ۱۵ روز پس از پایان هر فصل مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را از طریق سامانه عملیات الکترونیکی مالیات بر ارزش افزوده به آدرس WWW.EVAT.IR ارائه و مالیات و عوارض ابرازی را پرداخت کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مودیان مالیاتی به منظور برخورداری از هرگونه تسهیلات قانونی و جلوگیری از تعلق جرایم مالیاتی، نسبت به ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و پرداخت مالیات و عوارض متعلقه در موعد مقرر اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را در راستای تحقق عدالت اقتصادی و اجتماعی مهم دانست و تصریح کرد: نقش مالیات بر ارزش افزوده در توسعه و رفاه عمومی انکارناپذیر است.

رضوی اظهارداشت: اطلاع‌رسانی صحیح و بهنگام از نحوه مصارف حاصل از درآمدهای مالیاتی و تبیین و تشریح کارکردها و آثار پرداخت مالیات موجب همکاری و مشارکت بیشتر مردم می شود.

وی افزود: اگر چنین حسی در مردم به وجود آید که اخذ مالیات به‌ وسیله دولت در راستای ساختن فردایی بهتر برای شهروندان و فرزندانشان است، تمایل و رغبت ایشان برای پرداخت مالیات بیشتر می‌شود که در این راستا لازم است تمام ارگان‌ها و نهادهای اجرایی استان با امور مالیاتی همراه شوند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته