انقلاب اسلامی اگر نتواند نیاز محرومان را تامین کند انقلاب اسلامی نیست


انقلاب اسلامی اگر نتواند نیاز محرومان را تامین کند انقلاب اسلامی نیست

مشهد- ایرنا- قایم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره ) گفت:اگر انقلاب اسلامی نتواند نیاز محرومان را تامین کند انقلاب اسلامی نیست و انقلاب دیگری است.

مصطفی خاکسار قهرودی روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی افزود:با تحقق خدمت به محرومان است که انقلاب ما به عنوان انقلاب اسلامی شناخته می شود و خدمت به محرومان و نیازمندان برترین کار برای تحقق عدالت اجتماعی و ایجاد کشور اسلامی است.

وی ادامه داد:آن چه در تعبیر جدید رهبر انقلاب، زنجیره تمدن ساز به خصوص در مرحله تشکیل کشور اسلامی نامیده می شود که باید الگو و نمادی برای جهانیان باشد تحقق واقعی و حقیقی عدالت اجتماعی است.

قایم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره ) گفت: خدمت به مردم نعمتی است که همه خدمتگزاران باید به آن ببالند و از خدا انجام درست آن را درخواست کنند و به جد معتقدیم شاخص درستی و صحت انجام خدمت در نظام جمهوری اسلامی خدمت به محرومان، مستضعفان و جاماندگان از عدالت است.

خاکسار افزود:در مسیر خدمت به مردم خاصه محرومان فعالیتهای خوبی انجام شده است و کار امروز کمیته امداد در حقیقت به احیای حیات اجتماعی نظام و نیز مردم کمک می‌کند.

شهردار مشهد نیز در این مراسم گفت: تفکرات مختلف در دنیا منبع اصلی قدرت را به تفکیک مواردی مانند اقتصاد، علم، فرهنگ و دارایی نظامی مربوط می‌دانند اما معتقدیم بعد از قدرت لایزال الهی در دنیای مادی کنونی انسان و نیروی انسانی است که منبع قدرت است.

سید عبدالله ارجایی افزود: در نبود سرمایه انسانی حتی با وجود ثروت و منابع نظامی هیچ پیشرفتی وجود نخواهد داشت.

وی مدیرکل قبلی کمیته امداد خراسان رضوی را بهترین نیروی انسانی در استان دانست و ادامه داد: تمام توان و تلاش مدیریت امروز استان در این است که فاصله فقر و غنا را کاهش دهد و به مستضعفان که اساس انقلاب برای حمایت از آنها بوده است خدمت کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی نیز در این مراسم با بیان این که نهم دی ماه روز بصیرت، پیوند و عهد مجدد امت اسلامی با ولایت است گفت: نباید فراموش کنیم که جایگاه و پایگاه امت اسلامی در مقاطع مختلف با بصیرت و دید صحیح مردم نمایان می‌شود.

سید هادی طباطبایی افزود: ملت ایران جایگاه بزرگی در نزد خداوند دارد و ما نیز باید خود را خادم و نوکر ملت بدانیم و فرصت‌های خدمت رسانی را غنیمت بشماریم به ویژه در جایگاهی که ارتباط با مردم و محرومان بیشتر است.

در پایان این مراسم از تلاشهای حبیب الله آسوده که از فروردین ماه سال۹۸ مدیریت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی را عهده دار بود قدردانی شد و رضا سلم آبادی که پیش از این مدیریت این نهاد در خراسان جنوبی را عهده‌دار بود به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) در خراسان رضوی معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش 11برابری درآمد عملیاتی صنعت خودرو و قطعات