توطئه دشمنان در 9 دی نقش برآب شد


توطئه دشمنان در 9 دی نقش برآب شد

امام جمعه موقت اهواز گفت: گرامیداشت واقعه نهم دی بسیار مهم است، این واقعه توطئه دشمنان را نقش برآب کرد.

حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی ظهر امروز در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه در شهرکرد، اظهار کرد: ۹ دی، تجلی قدرت خداست، زیرا باجود اینکه تمامی دشمنان اسلام متحد شدند تا انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرند، اما این واقعه باعث شد تا توطئه آن‌ها از بین رفته و نقش بر آب شود.

امام جمعه موقت اهواز افزود: نهم دی‌ماه تجلی شیعه‌گری است و مومن باید اهل صبر و بصیرت باشد، همچنین باید لحظه‌ها را غنیمت شمرد، زیرا یک لحظه غفلت می‌تواند ضرر آفرین باشد.

وی ادامه داد: گرامیداشت واقعه نهم دی بسیار مهم است، زیرا به این وسیله می‌توان علم شیعه‌گری، دفاع از امام معصوم، احکام خدا و... را زنده نگه داشت.

حاجتی عنوان کرد: خوشبختانه امروز ناوگروه آمریکایی با بیش از ۱٠٠ موشک در برابر قایق‌های تندرو سپاه حرفی برای گفتن ندارند، همچنین امروزه ۷٠٠ مؤسسه تحقیقاتی پیرامون ایران در غرب، هشت دفتر ویژه اطلاعاتی در بگرام، بیشکک، باکو، لندن و... ایجاد شده است تا در فتنه‌های مختلف مانند فتنه سبز به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند.

امام جمعه موقت اهواز اضافه کرد: جامعه‌ای صالح می‌شود که افراد صالح و منزه بر آن حکومت کند و از مهم‌ترین شئونات عاقبت بخیری رابطه دلی و قلبی با رهبر فرزانه انقلاب است که سکان انقلاب را به دست دارد، همچنین باید گفت خوشبختانه مردم ایران بی‌بدیل و بی‌نظیر هستند، اما دشمن همواره به سرزمین ما طمع داشته است و فتنه‌گران در آب گل‌آلود فتنه انسان‌های ناآگاه را صید می‌کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات