خانم بازیگر جوان مهران مدیری را با خاک یکسان کرد! + فیلم


خانم بازیگر جوان مهران مدیری را با خاک یکسان کرد!  + فیلم

رکنا : ملیکا شریفی نیا مهران مدیری را با خاک یکسان کرد .

ملیکا شریفی نیا فارغ التحصیل رشته گرافیک است. ملیکا شریفی نیا متولد 21 آبان 1365 در تهران است. ملیکا شریفی نیا به جز بازیگری، عکاس، تصویر ساز و گرافیست است. ملیکا شریفی نیا در خانواده ای هنرمند بزرگ شده است. صحبت های عجیب ملیکا شریفی نیا را در این فیلم ببینید.

ملیکا شریفی نیا در دورهمی

ملیکا شریفی نیا در سال های گذشته مهمان مهران مدیری در دورهمی بود . این برنامه به شدت وایرال شد . صحبت های ملیکا شریفی نیا در مورد یک گاو به سرعت در شبکه های اجتماعی پخش شد. قسمتی از حرف زشت ملیکا شریفی نیا به مدیری در این برنامه حسابی خنده حضار را در پی داشت . در ادامه این قسمت از حضور ملیکا شریفی نیا در دورهمی را می بینید .

خانم بازیگر جوان مهران مدیری را با خاک یکسان کرد!  + فیلم

خانواده ملیکا شریفی نیا:

محمدرضا شریفی نیا نابغه بازیگری و مافیای هنری در سینماست پدر ملیکا متولد ۲۵ خرداد ماه ۱۳۳۴ در خاتون آباد از روستاهای نزدیک خوراسگان در اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون است.

خانم بازیگر جوان مهران مدیری را با خاک یکسان کرد!  + فیلم

آزیتا حاجیان مادر ملیکا متولد ۲۱ دی ۱۳۳۶، تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. حاجیان لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیکِ دانشگاه هنر است.

محمدرضا شریفی‌نیا و همسر سابقش آزیتا حاجیان طلاق گرفته و از هم جدا شده اند و آزیتا حاجیان با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد.

مهراوه شریفی نیا خواهر ملیکا متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۱ تهران در بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.

ملیکا شریفی نیا بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام «اوینار» به کارگردانی «شهرام اسدی» شروع کرد. او در فیلم ها و سریال های مختلفی نقش آفرینی کرد اما با ایفای نقش "دریا" در سریال "شمس العماره" به کارگردانی سامان مقدم به موفقیت رسید. او برای اولین بار در مجموعه آشپزباشی با خواهر بزرگش مهراوه شریفی نیا هم بازی شد. ملیکا شریفی نیا در سی و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم اشباح به کارگردانی فریدون جیرانی دیپلم افتخار گرفت.

ازدواج ملیکا شریفی نیا:

ملیکا شریفی نیا در 14 اردیبهشت 1386 وقتی 19 ساله بود با امیر رضا طلاچیان که در صنعت فعالیت دارد ازدواج کرد.

خانم بازیگر جوان مهران مدیری را با خاک یکسان کرد!  + فیلم

کم کردن وزن ملیکا شریفی نیا از زبان خودش:

از خیلی وقت پیش به فکر کم کردن وزن بودم اما نمی‌شد. شنیده بودم بعد از ۳۰سالگی کم کردن وزن کار دشواری است. به همین دلیل تصمیم گرفتم هر طور شده، وزنم را پایین بیاورم و هنگام خاموش کردن شمع 29 سالگی به خودم قول دادم که هر طور شده، وزنم را کم کنم و خدا را شکر توانستم در عرض ۷ماه ۲۰کیلوگرم کم کنم و حالا خیلی خوشحالم چون توانستم خودم را به خودم ثابت کنم.

منبع : رصد اقتصادی

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حجم ویدیو: 3.38M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403