شکست تیم‌های خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال و فوتبال بانوان


شکست تیم‌های خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال و فوتبال بانوان

تیم‌های خراسانی حاضر در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال و فوتبال بانوان مقابل رقبای خود تن به شکست دادند.

هفته نهم لیگ برتر فوتسال زنان کشور با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید و نماینده خراسان رضوی باز هم تن به شکست داد. در گروه اول رقابت‌ها، چیپس کامل مشهد که در آبادان به مصاف پالایش نفت آبادان رفته‌ بود، در نهایت با نتیجه سه بر ۲ شکست خورد.

چیپس کامل مشهد تاکنون از هشت بازی قبلی خود صاحب ۲ تساوی و ۶ شکست شده و طعم پیروزی را نچشیده است. نماینده خراسان رضوی در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد.

در دیگر دیدارهای این گروه، بوتا پارس ایرانیان و فرهان ملارد به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند و هیات فوتبال رودان سه بر یک مس کرمان را شکست داد. در ادامه این رقابت‌ها و در چارچوب هفته دهم، چیپس کامل مشهد روز ۱۷ دی‌ ماه میزبان بوتا پارس ایرانیان خواهد بود.

شکست کیان نیشابور در لیگ برتر فوتبال

کیان نیشابور، تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر فوتبال بانوان هم امروز به نتیجه‌ای بهتر از شکست دست نیافت و در برابر زارع باتری سنندج با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

با شکست نماینده خراسان رضوی در هفته هفتم رقابت‌ها، این تیم با یک پیروزی، بدون تساوی و ۶ شکست، با سه امتیاز در رده دهم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر فوتبال بانوان قرار گرفت. این تیم تاکنون پنج بار دروازه رقبا را گشوده و ۲۲ گل دریافت کرده‌ است.

تیم‌های سارگل بوشهر و ملی پوشان شهرکرد با تنها یک امتیاز در رده‌های یازدهم و دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)