فعالیت 300 نفر در هیئت تیراندازی شهرستان ایلام


فعالیت 300 نفر در هیئت تیراندازی شهرستان ایلام

رئیس هیئت تیراندازی شهرستان ایلام از فعالیت 300 نفر در این هیئت خبر داد و گفت:هیئت با تمام توان از ورزشکاران،خصوصا ورزشکاران نوجوان حمایت می‌کند.

«نوید رضاییان» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در اواخر سال ۱۳۷۱ با تلاش‌های دکتر مسعود شادمان هیئت تیراندازی استان ایلام راه‌اندازی شد و در سال‌های بعد با تلاش‌های کسانی مانند «کبری غیاثی» و «مسلم صالحیان» هیئت به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد.
وی با بیان اینکه در دوران کرونا تلاش‌های زیادی خصوصا از ابتدای ۱۴۰۰ صورت گرفته است، تصریح کرد: در سال‌های قبل نسبت به اهداف پروازی توجه چندانی نشده است اما با ورود مهندس نصیری، رئیس هیئت تیراندازی استان و دید خوبی که دارند رشته اهداف پروازی استان مورد توجه قرار گرفته است و خوشبختانه تیم اهداف پروازی استان هفته قبل در لیگ برتر مقام اول را کسب کرد،که این مقام را مدیون تلاش‌های فرشید عبدالمحمدی که سال‌ها مربی تیم ملی اهداف پروازی بوده‌اند هستیم.
رئیس هیئت تیراندازی شهرستان ایلام از ورزشکاران بزرگ ایلامی یاد کرد و گفت: «جواد فروغی» تنها تیراندازی است که در ایران توانسته مدال المپیک را کسب کند و با تمام سختی‌ها،خصوصا سختی‌های کار پرستاری و تلاش در این رشته ورزشی و صبر و حوصله، توانستد این مقام را کسب کنند وبا این کار در روزهای اول المپیک توکیو توانستند دل مردم ایران را شاد کنند.
رضاییان از ورزشکاران ملی استان ایلام در رشته تفنگ بادی یاد کرد و گفت: «پوریا نوروزیان» و «نساء پاریاب» وزشکاران ایلامی حاضر در تیم ملی هستند که دارای مقام‌های کشوری زیادی هستند و اخیرا خانم پاریاپ توانست در مسابقات آزاد کشوری مقام اول را کسب کنند و «پوریا نوروزیان» هم یک ورزشکار سرشناس ایلامی است که اولین نفری بود در بین آقایان که توانستد در المپیک۲۰۱۶ ریو سهمیه حضور را کسب کردند.
وی از ورزشکاران ایلامی دیگر مانند «محمد حسین کریمی» و «آرمینا صادقیان» نام برد و گفت:این عزیزان هم در سطح ملی توانسته‌اند افتخاراتی برای استان کسب کنند که در این میان آرمینا صادقیان حتی توانست سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰را کسب کند.
رئیس هیئت تیراندازی شهرستان ایلام از استعدادهای جوان دیگر استان مانند «پارسا امیدیان» و «رضا فتاحی» نام برد و گفت:رئیس پیشین فدراسیون تیراندازی کشور آقای دادگر با توجه به استعدادها و پتاسیل‌های خوبی که استان ایلام دارد،ایلام را قطب تیراندازی کشور نامیده‌اند.
صادقیان ادامه داد: در اردوی اخیر تیم ملی که ۳۰ نفر در بخش آقایان و بانوان دعوت شدند، ۶نفر از این ورزشکاران ایلامی بوده‌اند که این یک افتخار بزگ است و نشان می‌دهد که تیراندازی در خون مردم این دیار است.
رضائیان در خصوص استعدادیابی گفت: در المپیاد ورزشی استعدادهای برتر ایران که برای افراد زیر ۱۷ سال قرار است برگزار شود، قطعا از استان ایلام هم که دارای استعدادهای خوبی است افرادی را برای این المپیاد می‌فرستیم و در حال برگزاری تمرینات چهارگانه برای این ورزشکاران هستیم و سه نفر برتر را به این المپیاد اعزام می‌کنیم و امیدواریم در آینده این افراد جا پای جای بزرگان امروز بگذارند.
رئیس هیت تیراندازی شهرستان ایلام گفت:مسولان ورزشی استان در این سال‌ها از نزدیک شاهد مشکلات این رشته بوده‌اند و نواقصی نبوده و همیشه نگاه مثبتی به این رشته ورزشی داشته و از این موضوع که تیراندازی یکی از ورزش‌های مدال‌آور ما است اطلاع دارند و در حد توان از ورزشکاران ما حمایت کرده‌اند و از نظر من کم‌وکاستی وجوندارد و با حمایت‌های بیشترشان می‌توانند باعث انگیزه و مدال‌آوری بیش‌ترشوند.
رضائیان اعضای فعال هیئت را ۳۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: ملاک برای فعال بودن در این رشته ورزشی داشتن بیمه ورزشی به نام هیئت است و هرکسی که می‌خواهد فعالیت کند باید بیمه به نام هیئت داشته باشد.
رضاییان تاکید کرد: هیئت با امکانات محدودی که دارد در حد توان خود از ورزشکاران،خصوصا ورزشکاران نوجوان که شرایط مناسبی داشته باشند،حمایت می‌کند و تا مطرح شدن در سطح کشور آن‌ها را می‌تواند بالا ببرد و بعد از آن این خود افراد هستند که باید ادامه دهند و پشتوانه مالی داشته باشند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟