خون سردار سلیمانی پس از شهادت کمک کار جبهه مقاومت است


خون سردار سلیمانی  پس از شهادت کمک کار جبهه مقاومت است

امام جمعه جیرفت گفت:آثار انسان های مخلص پس از ارتحال آنان هم ماندگار است و خون سردار سلیمانی نیز پس از شهادت همچنان کمک کار جبهه مقاومت و ملت انقلابی ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در یادواره بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش جیرفت گفت: امامین انقلاب توجه خاصی به مقام عالی شهدا، مجاهدین و رزمندگان دارند که برخاسته از نگاه اسلام به این قشر است وکتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» از رهبر معظم انقلاب، کتاب بسیار ارزنده‌ای است که چارچوب اندیشه اسلامی و توحیدی را بیان می‌کند.

وی افرود:رابطه قوی با ولی خدا، مردم و خلق خدا و همچنین مجاهدت با دشمنان به عنوان سه خصوصیت بارز انسان طراز اسلام در این کتاب مطرح است و وجود این ویژگی‌ها در شهید سلیمانی موجب مکتب خواندن او شده و باید ابعاد مختلف این خصایص مورد بررسی و تبیین قرار بگیرد.

تارم شهید سلیمانی را فردی جامع معرفی کرد و افزود: شخصیت شهید تنها در جنبه نظامی خلاصه نخواهد شد. بُعد نظامی تنها یکی از ابعاد گسترده مکتب شهید سلیمانی است و باید ابعاد دیگر آن همچون ارتباط او با ولایت و اهل بیت(ع) بویژه مجالس فاطمیه مورد توجه باشد.

امام جمعه جیرفت با تمجید از اعتقاد قلبی حاج قاسم به آنچه رهبری می گفت، اظهار کرد : پذیرش بی چون و چرای کلام رهبری از رمزهای موفقیت این سردار رشید اسلام است و ارتباط با مردم و گره گشایی از کار آنان در حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی جلوه‌ای دیگر از مکتب شهید سلیمانی محسوب می‌شود.

وی یکی از جهات مکتب سلیمانی و شخصیت او از جمله خوش ذوق و خوش فکر بودن را عنوان کرد و گفت: این شهید اهل اندیشه عمیق بود که منجر به تصمیمات دقیق می‌شد و انسان عاقل ابتدا می اندیشد و جوانب و آثار اقدام را می سنجد و سپس عمل می‌کند. سیره شهید سلیمانی در مطالعه به تاسی از رهبری از دیگر ویژگی های بسیار حائز اهمیت شهید سلیمانی است.

تارم ترویج فرهنگ عمومی مطالعه و افزایش سرانه مطالعه توسط فرهنگیان را خواستار شد و گفت: هشت سال دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای طلایی است که مباحث مدیریتی به عنوان یکی از برگ‌های زرین آن باید مورد تحقیق و تبیین قرار بگیرد و آنچه شهید سلیمانی را به محبوب قلب ها و چهره ای بین المللی، فرای هر گونه مرزبندی کرده است «اخلاص» کم نظیر اوست.

امام جمعه جیرفت رمز خدایی شدن. ر ا اخلاص دانست و اظهار کرد : اخلاص انسان را خدایی می کند؛ محبوب خدا محبوب خلق خدا نیز خواهد بود چرا که خداوند محبت و علاقه او را در قلب انسان‌ها قرار می دهد و
آثار انسان های مخلص پس از ارتحال آنان هم ماندگار است و خون سردار سلیمانی نیز پس از شهادت همچنان کمک کار جبهه مقاومت و ملت انقلابی ایران اسلامی است و مبارزه با دشمنان اسلام را مضاعف و موثرتر خواهد کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو