هفته فرهنگی عراق در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود


هفته فرهنگی عراق در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز از تصمیم برگزاری هفته فرهنگی عراق در دانشگاه شهید چمران اهواز به پیشنهاد دانشگاه بصره خبر داد.

دکتر عبدالرحیم هوشمند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دیداری که با مشاور رئیس دانشگاه بصره داشتیم منجر به تصمیم برای برگزاری هفته فرهنگی عراق در دانشگاه شهید چمران اهواز از طرف دانشگاه بصره شد. اولین بار است که دانشگاه بصره متقاضی برگزاری برنامه فرهنگی شده است و ما از این برنامه استقبال کردیم و البته این برنامه در زمانی که دانشجویان در دانشگاه حضور داشته باشند برگزار خواهد شد.

وی افزود: تصمیم بر این شد که هفته فرهنگی بصره نیمه دوم بهمن‌ماه در دانشگاه برگزار شود که البته منوط به این است که دانشجویان در دانشگاه حضور داشته باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: محتوای برنامه عمدتا فرهنگی هنری است و در قالب برپایی نمایشگاه کتاب از انتشارات دانشگاه بصره است. شب فرهنگی نیز برگزار خواهد شد و برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه آثار هنری دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه بصره نیز از جمله برنامه‌های مهم هفته فرهنگی عراق خواهد بود.

وی افزود: در فرصتی نیز دانشگاه شهید چمران اهواز همین فعالیت را متقابلا در دانشگاه بصره برگزار خواهد کرد و هفته ایران را در دانشگاه بصره خواهیم داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک